Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Pfff smelt hier nog steeds weg, net als de afgelopen dagen.
Dacht in het koele noorden te wonen maar binnen niet kouder te krijgen dan 25,5 graden.
Positief: door de enorme luchtvochtigheid en hitte heeft orchidee die half dood was weer knoppen en veel nieuwe scheuten :-)
Door bloemetje
Probeer eens een kong Bar als je weg gaat met de rest? Ik moet ook altijd de achterblijvers tricken en afleiden als ik met minder hondjes weg ga.. of ik doe twee om twee. Dat vinden ze iets minder erg  ::). Gelukkig dat t iets beter gaat.
Nyn.. zo balen als je t echt gaat merken.. Hopen dat ze Gunnar achterna gaan qua leeftijd! Dat kan nog steeds.
Door Kim_S
Komen we daarstraks terug van boodschappen doen, loopt de aussie van 2 boerderijen verderop los vanaf ons richting huis. Over de straat, dus gingen geen alarmbellen af, dat beest loopt wel vaker hier rond te zwerven  >:(

Gaat manlief de boodschappen uit de auto halen, vraagt ie waarom ik Knollie helemaal in de achterste wei heb gezet. Uhm... dat had ik niet  :-X

Knollie is dwars door de stroomdraad èn het schapennet (ook stroom) heen gegaan  :o
Ze durfde ook niet meer terug naar haar "avond-stuk", dus er moet heel wat gebeurd zijn  :-\
Op het eerste gezicht lijkt ze geen verwondingen te hebben, dat is een wonder. Morgen even zien hoe ze loopt.

Ik kan het niet bewijzen, maar als het die hond was, dan is hij over 1 meter (vast) schapengaas gesprongen en heeft ie Knollie op lopen jagen. Iets anders kan ik niet bedenken, dat ponytje heeft zooooo'n ontzag voor stroom, die gaat echt niet zomaar dwars er doorheen.

Nou dus deze week nog stroomdraad kopen voor de buitenkant van de wei. Moet niet gekker worden...  :-\
Door rosmin
kom weer een beetje tot leven  ::)
de temperatuur is eindelijk gezakt naar een graad of 25-26
nu nog  bedenken wat we gaan eten

@Kim S.
Dat moet flink schrikken zijn geweest voor Knollie, hoop dat ze er niets aanover houdt
@ Ronald
mooi apparaat>  zet ie ook ijskoffie  8) ?
Door Kim_S
Weet je, ik neem die hond niks kwalijk. Er wordt ook helemaal niks met het beestje gedaan, en hun idee van uitlaten is het hek open zetten. Want zo ging dat vroeger ook  :-X
Maar er kunnen echt hele gevaarlijke dingen gebeuren zo. Voor hetzelfde geld geeft Knollie die hond een rotschop  :-\
Dus dan maar stroom aan de buitenkant, hopelijk houdt dat hem wel tegen...
Door Kim_S
rosmin schreef: houdt Ozzy hem niet op afstand?
Oz kan de wei niet in (want schapengaas) en ik heb zo'n vermoeden dat die aussie wel uit Oz haar buurt gebleven is.
Ze blaft wel, maar ze kan er dus niet naartoe om hem echt goed weg te jagen...
Door koekje
Ik heb net lekker gewinkeld. Nieuwe doek, matching (opberg)tasje, (opbergtasje) voor de doek die ik al heb, daarbij een matching spuugdoekje en 5 jumpsuits in verschillende maten. Dus geen opkruipende jurk meer voor Veraatje in de doek.
Door Kaela
Oh wat een avond gisteren!

Ik had avonddienst en omdat ik van de week extra gewerkt had, hoefde ik pas om 13.30 te beginnen. Ik kon thuis de autosleutel niet vinden, dus maar even de reservesleutel gepakt. Ik vond een parkeerplekje langs het water, dus daar neergezet en aan het werk. Dat moest uit mijn tenen komen, dus om half acht was ik dan ook blij dat we klaar waren.
Kon ik mijn autosleutel niet vinden. Shit. Even langs de auto gelopen en ja hoor, sleutel zat in het contact, deur op slot. En wat hoor ik, de autoradio! Zucht.
Dus ik meneer K bellen of hij de sleutel kon komen brengen. Maar Oscar was in de middag niet lekker geweest, dus die zag dat niet zitten. Maar wat moet dat moet, dus hij kwam wel. Gelukkig sprong een collega in, die vlakbij het werk woont, zij wilde mij wel even heen en weer rijden om de sleutel op te halen. Gelukkig zei haar man: ik ga wel mee, want die auto gaat niet meer starten en dan helpen we even.
Dus langs huis gereden, sleutel gehaald (die meneer K inmiddels gelukkig weer gevonden had), accu was inderdaad leeg, startkabels erbij en yes hij startte!

Moet je even een wat langer stukje rijden zei hij, dan laad de accu wel goed op. Dus ik bedacht, dan rij ik zus en zo, mooi stukje 100 rijden, maar niet te ver om. Lag de afrit er uit! Moest ik een afrit verder, terug had ook weinig zin, dus ik door de dorpjes. Tank bijna leeg, dus moest tanken. Had de bibbers, maar hij startte weer goed! Half tien was ik dan eindelijk thuis.

Gelukkig was ik vanmorgen gewoon weer om half vijf wakker... Dus ga zo even een rondje met Oscar en dan vroeg boodschappen doen, wat huishoudelijke klusjes en dan voor pampus voordat paps en mams komen.
Door Kaela
Ik had een hele nare ervaring bij de intratuin. Puppieles, een stuk of 8 van de leukste, liefste, schattigste puppies!!!!!!!!!!!!!

En ik mocht niet aaien en ook niets meenemen  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door