Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef:Ik heb net een nieuw toestel, samsung 5 2017. Zeer tevreden over, alles wat ie moet doen doet ie. Goede camera erop, whatsapp, facebook, messenger.. Ik wilde een foon die lompe labrador proof is en dat is deze ook. En ook fijn, hij was nog onder de 300 euro. Los toestel. Sim only abb erbij voor 15 euro per maand. Ik ben tevreden.Ik heb sinds een aantal maanden ook een samsung A5. Fijn toestel maar de camera en video van mijn S3 was een stuk beter. Heb er wel een 32mb sd kaart bijgekocht want hij loopt erg snel vol.
Mieke L. schreef:Ach ja elk voordeel heb zijn nadeel*grinnik* de meneer 'adviseerde' mij ook een samsung s6 te nemen zodat ik hem kon uitleggen hoe zijn foon werktMaar fijn dat ie zo goed bevalt! Mijn eerste I-phone was de 5 c een lichtblauwe (ik was voor de kleur gevallen
heerlijk ding. Nu heb ik de 6 s meen ik? Zelf heb ik er niet zoveel verstand van maar ben door mijn dochters ge-dwongen adviseert en nu ben ik er heel erg blij mee.
Inge en Bono schreef:*grinnik* de meneer 'adviseerde' mij ook een samsung s6 te nemen zodat ik hem kon uitleggen hoe zijn foon werktslimme meneer!