Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Wat heerlijk! Pas je wel een beetje op jezelf?  ;) :-*

Gaat het goed met Michiel zijn werk?
Waarom denk je dat ik netjes als een ouwe l*l af en toe ga zitten. :biggrin2:

Maar ik probeer een evenwicht te zoeken tussen de rust die ik krijg in mijn hoofd door het wandelen (dat is ook erg nodig) en wat mijn lichaam aan kan.
Zo komt Charlie heerlijk aan meer dan genoeg beweging, maar dan verdeeld over meer wandelingen.

Michiel had een lange dag vandaag en is dus op tijd naar bed gegaan.
Gisteren en vandaag reed er nog een mentor chauffeur mee, maar vanaf morgen gaat hij lekker zelf op pad.
Maxi's 3-tal schreef: Waarom denk je dat ik netjes als een ouwe l*l af en toe ga zitten. :biggrin2:

Maar ik probeer een evenwicht te zoeken tussen de rust die ik krijg in mijn hoofd door het wandelen (dat is ook erg nodig) en wat mijn lichaam aan kan.
Zo komt Charlie heerlijk aan meer dan genoeg beweging, maar dan verdeeld over meer wandelingen.

Gisteren en vandaag reed er nog een mentor chauffeur mee, maar vanaf morgen gaat hij lekker zelf op pad.
Zoooooo blij voor jullie allemaal  :-*
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Waarom denk je dat ik netjes als een ouwe l*l af en toe ga zitten. :biggrin2:

*click*  :biggrin2:

Fijn hoor, rust in het hoofd. Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent.
Rustig aan dan maar. En anders moeten we toch die rolstoel-date eens plannen  :biggrin2:

Gaat lekker met Michiel dus!  O0
(Maar niks geen nachtbarfen meer voor hem natuurlijk  ::))
Kim_S schreef: *click*  :biggrin2:

Fijn hoor, rust in het hoofd. Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent.
Rustig aan dan maar. En anders moeten we toch die rolstoel-date eens plannen  :biggrin2:

Gaat lekker met Michiel dus!  O0
(Maar niks geen nachtbarfen meer voor hem natuurlijk  ::))
Die date lijkt me erg gezellig, maar die rolstoel twijfel ik nog over. Jij kennende sjees ik dan ineens ergens een helling af. :biggrin2:
Door Neally
Dat leest helemaal goed. Voor je het weet slaapt de eerste poes in de buurt van je krullenbol.
Er zijn van die kleine 'driepoot' zitje (soort krukjes met metalen pootjes en een zitvlak) die je makkelijk mee
kunt nemen. En oh zo handig zijn als je geen stukken aan één (meer) kunt lopen.
Fijn dat 'mini' straks weer lekker alleen onderweg is. (kun je misschien stiekem weleens mee)  :biggrin2:
Neally schreef: Dat leest helemaal goed. Voor je het weet slaapt de eerste poes in de buurt van je krullenbol.
Er zijn van die kleine 'driepoot' zitje (soort krukjes met metalen pootjes en een zitvlak) die je makkelijk mee
kunt nemen. En oh zo handig zijn als je geen stukken aan één (meer) kunt lopen.
Fijn dat 'mini' straks weer lekker alleen onderweg is. (kun je misschien stiekem weleens mee)  :biggrin2:
Dat zou wel heel leuk zijn ja, als ze samen in een mand zouden liggen. Ik zet dan mijn hoop op Mickey.

Dank je voor de tip van het zitje. Hier in het park waar ik vaak loop staan echt veel bankjes, dus dat is al erg fijn.
Lees je verhaal nu pas maar super fijn dat Charlie er weer is en dat het zo goed gaat.

(verder leg ik nu pas de link tussen de mini's en maxi's. Vond het al zo ingewikkeld..... Moet nu heel erg lachen om mezelf dat ik dat nier eerder door had.....)
Door Kim_S
Rianne145 schreef: Lees je verhaal nu pas maar super fijn dat Charlie er weer is en dat het zo goed gaat.

(verder leg ik nu pas de link tussen de mini's en maxi's. Vond het al zo ingewikkeld..... Moet nu heel erg lachen om mezelf dat ik dat nier eerder door had.....)
Dat heet in de volksmond een " Eelke-momentje"  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door