Kim_S schreef: Mooi. Kunnen jullie ook slapenDan zou ik maar lekker gaan slapen.
Over slapen gesproken... dat ga ik maar eens doen. Morgen weer vroeg op![]()
Ik wacht even op vriendlief, die is ook bijna thuis.
Welterusten.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Mooi. Kunnen jullie ook slapenDan zou ik maar lekker gaan slapen.
Kim_S schreef:+ 1
Kim_S schreef: Is ik weer! Was even een rondje diertjes verzorgen doen 8)Tsss, Michiel had ook nog 70 kg barf bij zich, jullie maar 30!
200 liter wijn???
*gaat Michiel pb-en wat het kost om een vrachtwagen te huren*
Anne in Duitsland schreef: Tsss, Michiel had ook nog 70 kg barf bij zich, jullie maar 30!
Anne in Duitsland schreef: Tsss, Michiel had ook nog 70 kg barf bij zich, jullie maar 30!Vergeet de kinderen niet he.
Maxi's 3-tal schreef: Vergeet de kinderen niet he.Ja dan komen we een heel eind
Ik bedoel natuurlijk niet als barf maar als extra autovulling.
Welterusten Mieke.![]()
Kim_S schreef:![]()
Anne in Duitsland schreef:Nou ja zeg, ik ben er toch nog.Het is nog maar mei. Wie weet hoeveel kilo er nog bij komen tot eind juli.
Trusten dames! Ik ga lekker aan de slag nu - eindelijk rust op bp!![]()
Anne in Duitsland schreef:Het is nog maar mei. Wie weet hoeveel kilo er nog bij komen tot eind juli.
Trusten dames! Ik ga lekker aan de slag nu - eindelijk rust op bp!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Vergeet de kinderen niet he.Hm, als ze de kinderen thuis laten past er wel meer barf in de auto.
Ik bedoel natuurlijk niet als barf maar als extra autovulling.
Welterusten Mieke.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Nou ja zeg, ik ben er toch nog.Sorry, had je verward met Kim. Jullie echtgenoten lijken ook zo op elkaar.![]()
Anne in Duitsland schreef: Sorry, had je verward met Kim. Jullie echtgenoten lijken ook zo op elkaar.Ja, ik snap dat je die gauw door elkaar gooit.![]()
Anne in Duitsland schreef: Sorry, had je verward met Kim. Jullie echtgenoten lijken ook zo op elkaar.???![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ja, ik snap dat je die gauw door elkaar gooit.Dank! Heb al een halve bladzijde gedaan!![]()
![]()
Veel succes met je werk Anne.![]()