Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oooow vandaag kwamen we tijdens het wandelen ineens op een motorcircuit in het bos.
Gelukkig werd er niet gecrosst vandaag, maar toen we aan de andere kant er weer uit wilden, zat het hek op slot. Toen konden we niet anders dan de honden over het hek werpen.
Handig zo'n kaart van het gebied.  ::)
henneke schreef: ja het is echt zalig , net een aanvaring tussen Storm en Patsy ( Patsy was het een beetje zat dat Storm steeds als een ouwe knar loopt te mopperen en te grommen ) Storm zijn ego is iets kleiner en hij is een winkelhaakje rijker .
Arme Storm en natuurlijk geen dierenarts te vinden daar...  :biggrin2:
henneke schreef: ja het is echt zalig , net een aanvaring tussen Storm en Patsy ( Patsy was het een beetje zat dat Storm steeds als een ouwe knar loopt te mopperen en te grommen ) Storm zijn ego is iets kleiner en hij is een winkelhaakje rijker .
:biggrin2: bitch.
*Dorothea* schreef: Oooow vandaag kwamen we tijdens het wandelen ineens op een motorcircuit in het bos.
Gelukkig werd er niet gecrosst vandaag, maar toen we aan de andere kant er weer uit wilden, zat het hek op slot. Toen konden we niet anders dan de honden over het hek werpen.
Handig zo'n kaart van het gebied.  ::)
Ah, zijn ze vast gewend over het hek van het asiel gegooid te worden bij de zomervakantie, toch?  :biggrin2:
-Saskia- schreef: :biggrin2: bitch.

Bitch versus grumpie 

Ah, zijn ze vast gewend over het hek van het asiel gegooid te worden bij de zomervakantie, toch?  :biggrin2:

hoop ik wel dat mijn hernia een beetje beter is anders gaat het niet meer lukken  :biggrin2: maar dan bind ik ze wel ouderwets aan het hek kan ook natuurlijk  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door