Gelukkig werd er niet gecrosst vandaag, maar toen we aan de andere kant er weer uit wilden, zat het hek op slot. Toen konden we niet anders dan de honden over het hek werpen.
Handig zo'n kaart van het gebied.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
henneke schreef: ja het is echt zalig , net een aanvaring tussen Storm en Patsy ( Patsy was het een beetje zat dat Storm steeds als een ouwe knar loopt te mopperen en te grommen ) Storm zijn ego is iets kleiner en hij is een winkelhaakje rijker .Arme Storm en natuurlijk geen dierenarts te vinden daar...
henneke schreef: ja het is echt zalig , net een aanvaring tussen Storm en Patsy ( Patsy was het een beetje zat dat Storm steeds als een ouwe knar loopt te mopperen en te grommen ) Storm zijn ego is iets kleiner en hij is een winkelhaakje rijker .
*Dorothea* schreef: Oooow vandaag kwamen we tijdens het wandelen ineens op een motorcircuit in het bos.Ah, zijn ze vast gewend over het hek van het asiel gegooid te worden bij de zomervakantie, toch?
Gelukkig werd er niet gecrosst vandaag, maar toen we aan de andere kant er weer uit wilden, zat het hek op slot. Toen konden we niet anders dan de honden over het hek werpen.
Handig zo'n kaart van het gebied.![]()
-Saskia- schreef:bitch.
Bitch versus grumpie
Ah, zijn ze vast gewend over het hek van het asiel gegooid te worden bij de zomervakantie, toch?
hoop ik wel dat mijn hernia een beetje beter is anders gaat het niet meer lukkenmaar dan bind ik ze wel ouderwets aan het hek kan ook natuurlijk
![]()
henneke schreef: een beetje dankbaarheid zou wel leuk zijn voor mijn kookkunsten met de BoniBarf maar in plaats daarvan krijg je hier gewoon een slag voor je kop![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ik vind alle 'items' op de rand boven de deur ook leuken de sasbezem in de hoek![]()
*Dorothea* schreef: Vandaag weer vervroegd paasontbijt, alleen mocht ik van Henneke niet zo'n boterlammetje kopen.Noujaaaaa, die hóren bij een paasontbijt!!![]()
*Dorothea* schreef: Vandaag weer vervroegd paasontbijt, alleen mocht ik van Henneke niet zo'n boterlammetje kopen.Wat is een boterlammetje? Vast heeeeeeeeeel mooi![]()
*Dorothea* schreef: Vandaag weer vervroegd paasontbijt, alleen mocht ik van Henneke niet zo'n boterlammetje kopen.Ze weet wel hoe ze de vakantie moet verpesten he!![]()