Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hee.. Vraagje.. Steigerhout kan ik toch prima gebruiken voor mijn bakken te maken?
Nu bij de gamma zijn planken in de aanbieding. 250 x 19,5 x 3 cm. Kosten n tientje per plank. heb ik maar 2 planken nodig toch?
En ik heb een 25% kortingsbon. Ben ik ook voor 15 euro klaar. En heb ik een grotere bak. Enkel even aan elkaar schroeven.
Afbeelding

Onze bak staat ook. Hij heeft aan de buitenkant een kleurtje gekregen want dat vonden wij mooier. Nog even draadjes er over spannen en dan is het zo ver.
Na het weekeind pas plantjes erin want het gaat weer kouder worden.  :(

De twee zakken vermiculiet die we gehaald hadden zijn al op want de potten voor de peperplantjes zijn ook gevuld. Er komen nog twee kleinere mm bakjes bij dus dat wordt nog even wat halen.  :D
kaszi schreef: Nog een leuke! 

Aardbeienpalen.
Afbeelding
Wauw dat is gaaf!

Ik lees hier al de helen tijd verlekkerd mee, want ja ik heb geen moestuin  :-\ nog niet eens een tuin  :crying:

En ga nu ook nog eens verhuizen naar een huis met 2 balkonnetjes, waarvan je er 1 eigenlijke niet een een balkon mag noemen zo klein  :-X

Maar dit kan ik daar wel op doen  :D
En misschien lukt het ook nog om een palletje tuintje er op te proppen  :angel2: dan kan ik toch nog een beetje met planten klooien  ;)

Echt super bedankt voor dit idee  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door