De nieuwe schutting;

En de poort;

Maar dat betekend wel dat as vrijdag de kippen moeten gaan verhuizen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Mijn dames heten Lily en Daisy en suggesties zijn welkom.Stokroos? Cactus? Of heb je liever een Engelse bloemennaam?
Martine-Tom schreef: Ja geloof het wel, met Tom gelopen en om boodschappen geweest en gegeten en voel me nu weer wat rarig worden. Ik wacht nog ff af anders ga ik de HAP maar bellen, aangezien ik echt niet kan plaatsten wat het is *vinnut eng*Hoe gaat het?
-Saskia- schreef: Hoe gaat het?Goed, lief dat je ernaar vraagt
eelke schreef: Ik weet inderdaad uit eigen ervaring dat je heel akelig kunt worden vanuit je darmen...Nee dus...mijn buik doet al de hele week lastig, ik voelde eigenlijk niks als een raar soort onrust en daarom ging ik op de gok maar naar beneden. Heb verder niks kunnen doen ofzo want voor ik zover was lag ik al onderuitje moest waarschijnlijk ook wat meer gaan doen dan alleen een pieske?
Martine-Tom schreef: Goed, lief dat je ernaar vraagtMooi
Heb de HAP inmiddels gesproken en die liet de arts terugbellen. Mijn lamlendige gevoel van nu zal wsl komen doordat het best een aanslag is op je lijf om zolang in en uit bewustzijn te zweven. De aanval zelf is een darmaanval geweest. Ik heb ooit de diagnose spastische darm gehad, maar deze arts raadde aan om maandag met de ha te overleggen voor darmonderzoek om te zien of er niet iets meer speelt.
Als ik weer zo'n aanval krijg gelijk bellen, en anders maandag overleg met eigen ha![]()