Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Rondje limburg gedaan vanmorgen.  Eerst naar Jolanda om vleesjes te halen, toen naar de caviaopvang in Limbricht waar ik een hele mooie kerel heb uitgezocht genaamd Arjan. Naam gaan we wel wijzigen.  Mijn dames heten Lily en Daisy en suggesties zijn welkom. Daarna naar de action in Weert om de waardeloze plakfolie terug te brengen en toen langs laura om haar vleesjes af te gooien. Nu zometeen na het installeren der cavia's richting paps en mams voor de lunch. Druk dagje zo.
Wij hebben de economie ook gestimuleerd. Eerst tuinhout halen om de schutting verder op te kunnen knappen. Daarna plantjes, tuinaarde en potgrond gekocht. Zo even lunchen en dan gaan we de boel eens flink opfleuren.

Bij de tuinhouthandel was een vrouw met een ridgeback pup en Oscar heeft even met hem gespeeld. Was vet mooi, elke keer als de pup te druk werd draaide Oscar om een negeerde hij hem. Oh hij vindt hem niet zo leuk zei het baasje. Nee hoor, hij vindt hem heel leuk, maar hij voedt hem ook heel netjes op! Alleen had de pup dat ook wel terug mogen doen, want bij momenten was Oscar ook wel een heel klein beetje drukjes  ::)
Rondje vleeshalen gedaan en dat is gelukt! Ik heb weer een propvolle vriezer  8)

hannabelgje schreef: Mijn dames heten Lily en Daisy en suggesties zijn welkom.
Stokroos? Cactus? Of heb je liever een Engelse bloemennaam?
Martine-Tom schreef: Ja geloof het wel, met Tom gelopen en om boodschappen geweest en gegeten en voel me nu weer wat rarig worden. Ik wacht nog ff af anders ga ik de HAP maar bellen, aangezien ik echt niet kan plaatsten wat het is *vinnut eng*
Hoe gaat het?
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Hoe gaat het?
Goed, lief dat je ernaar vraagt  :)

Heb de HAP inmiddels gesproken en die liet de arts terugbellen. Mijn lamlendige gevoel van nu zal wsl komen doordat het best een aanslag is op je lijf om zolang in en uit bewustzijn te zweven. De aanval zelf is een darmaanval geweest. Ik heb ooit de diagnose spastische darm gehad, maar deze arts raadde aan om maandag met de ha te overleggen voor darmonderzoek om te zien of er niet iets meer speelt.
Als ik weer zo'n aanval krijg gelijk bellen, en anders maandag overleg met eigen ha  :)
Door Martine-Tom
eelke schreef: Ik weet inderdaad uit eigen ervaring dat je heel akelig kunt worden vanuit je darmen...  :-\ je moest waarschijnlijk ook wat meer gaan doen dan alleen een pieske?
Nee dus...mijn buik doet al de hele week lastig, ik voelde eigenlijk niks als een raar soort onrust en daarom ging ik op de gok maar naar beneden. Heb verder niks kunnen doen ofzo want voor ik zover was lag ik al onderuit  :P
Darmaanvallen heb ik al vaker gehad maar dan was het heel veel pijn tot kotsen van de pijn aan toe en de hele nacht wakker enzo, dit was weer een andere ervaring zeg maar.

Ook wel eens in de sauna gehad, das pas genant, kwam ik net van de wc af...kon ik weer terug  :-[
En dat duurt dan een uur of 2 en daarna is er niks meer aan de hand. In mijn familie zitten nogal wat colitis patienten dus mss moet ik dat toch maar eens verder uit laten zoeken....
Martine-Tom schreef: Goed, lief dat je ernaar vraagt  :)

Heb de HAP inmiddels gesproken en die liet de arts terugbellen. Mijn lamlendige gevoel van nu zal wsl komen doordat het best een aanslag is op je lijf om zolang in en uit bewustzijn te zweven. De aanval zelf is een darmaanval geweest. Ik heb ooit de diagnose spastische darm gehad, maar deze arts raadde aan om maandag met de ha te overleggen voor darmonderzoek om te zien of er niet iets meer speelt.
Als ik weer zo'n aanval krijg gelijk bellen, en anders maandag overleg met eigen ha  :)
Mooi  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door