Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
grrrrrrrrr.......ik heb het zo gehad met hondenbezitters  >:(
Gisteravond kon Indy niet eens even fatsoenlijk uitplassen, omdat er een hond aan kwam lopen die zichzelf moest uitlaten zonder baas.
Vanmorgen ging ik naar het park, stond daar een hele groep wijfies te beppen met allemaal honden. Dus ik loop de andere kant op, toen ik terug moest naar de auto stonden ze daar nog. Dus ik lijn mijn honden aan, loop met een grote boog langs de rand van het veld om ze heen. Nee toen besloten ze ineens dat ze na een uur wel waren uitgebept en liepen mijn kant op. Ik probeer ondertussen mijn honden in de auto te laden, maar kreeg de kans niet eens om de klep open te doen, want toen stond er een pyr tussen mijn honden in. Patsy ging helemaal uit haar stekker en ik liet de riem maar los, zodat ik in ieder geval Indy in de auto kon doen. Dacht maar niet dat ze ondertussen haar hond riep, nee hoor ze stond er gewoon bij te kijken. Afijn toen rende Patsy op een aangelijnde shiba af en ik hoorde een hoop gegil. Kreeg Patsy met moeite gevangen en in de auto. Ik word hier toch zo schijtziek van hè. Fatsoen is ver te zoeken bij de gemiddelde hondenbaas en nou heb ik natuurlijk weer een stel kuthonden.  >:(
Door -Annemarie-
Je wordt er schijtziek van, dat soort situaties.  >:(

Ben hier tijdens het rondje buiten het durp ook al een paar keer een hond zonder baas tegengekomen. Gelukkig is Moyra erg onderdanig maar ze vind het helemaal niet leuk en hij komt wel heel naar op ons af en loopt een stukje mee. Erg vervelend. Heb ook geen idee wie de baas is.  :-\
Door Nynke
Barbara, we willen best een foto zien van Oy met hangende oortjes  8)

OT: Heb goed weekend achter de rug en goede ochtendrit, nu wakker worden met gemberkoffie en een boterham.
Door hannabelgje
Heerlijk met Zoë wezen lopen in het bos. We hadden het hele bos voor ons alleen. Lekker hoor. Nu ga ik de beestenboel van de buren doen want die zijn op vakantie. Is zowat een dagtaak hebben er bijna net zo veel dan mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door