Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Mijn (niet zo grote) klaag van vandaag: fijn een vrije dag, eindelijk tijd om bij te slapen, en mijn pupje vond het om 6 uur de hoogste tijd voor een klein plasje en een (hele) grondige inspectie van de tuinJa hier liep ik om 5.45 al gezellig met een puppy buiten![]()
Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden
Kim_S schreef: ↑do 09 mei 2024, 07:55 Mijn (niet zo grote) klaag van vandaag: fijn een vrije dag, eindelijk tijd om bij te slapen, en mijn pupje vond het om 6 uur de hoogste tijd voor een klein plasje en een (hele) grondige inspectie van de tuinErgens komt me dat bekend voor![]()
Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden![]()
Kim_S schreef:Gedeelde smartScheelt wel hè.
hannabelgje schreef: ↑vr 10 mei 2024, 08:22 Vannacht wakker geworden van pijn in mijn duim. Ik hoop op een simpele gewrichtsontsteking en geen bacteriële infectie van een Bob gaatje. Hij is wat dik ook. We gaan het zien.O dat klinkt niet fijn. Klopt het ook? Heb je er al iets opgedaan?
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
kiara schreef: O dat klinkt niet fijn. Klopt het ook? Heb je er al iets opgedaan?Echt kloppen niet gelukkig.
Sterkte met de pijn
hannabelgje schreef: ↑vr 10 mei 2024, 09:15 Echt kloppen niet gelukkig.O gelukkig maar want dan is het ontstoken
hannabelgje schreef: ↑vr 10 mei 2024, 08:22 Vannacht wakker geworden van pijn in mijn duim. Ik hoop op een simpele gewrichtsontsteking en geen bacteriële infectie van een Bob gaatje. Hij is wat dik ook. We gaan het zien.Oh dat heb ik ook gehad met Lemmy. Oppassen goed ontsmetten. Ik had een klein krasje langs mijn nagelriem, dacht och. Dag erna minimaal 2 x zo dikke mega rode vinger......