Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Mandarijn schreef: do 31 dec 2020, 12:00 20201231_094615.jpgvoor de liefhebber: nonnevotten!!
O wat leuk! Ik heb ze éen keer gemaakt op een Belgische kookcursus láng geleden.

Dit jaar had meneer geen puf om appelflappen te maken dus we hebben oliekrentenbollen besteld bij de plaatselijke padvinderij (in samenwerking met een cateringbedrijf). We zijn niet zo van de bollen maar ik wilde het wel een keer proberen en dan steun je de vereniging.
Door Too
- pien - schreef: do 31 dec 2020, 13:32 O wat leuk! Ik heb ze éen keer gemaakt op een Belgische kookcursus láng geleden.

Dit jaar had meneer geen puf om appelflappen te maken dus we hebben oliekrentenbollen besteld bij de plaatselijke padvinderij (in samenwerking met een cateringbedrijf). We zijn niet zo van de bollen maar ik wilde het wel een keer proberen en dan steun je de vereniging.

Dol op bollen mèt rozijnen, hier kon ik een kroeg mee subsidiëren .. ook een goed doel :biggrin2:
Door - pien -
Too schreef: do 31 dec 2020, 13:56 Dol op bollen mèt rozijnen, hier kon ik een kroeg mee subsidiëren .. ook een goed doel :biggrin2:
:thumbup:
Wat heb je voor lekkers erbij om te drinken?
Meneer had een grote fles speciaalbier gekregen en ik lust weer koffie na mijn griep en dus wel weer wijn denk ik. Heb geen zin om in de voorvraatkast te gaan zoeken of we nog bubbels hebben...ben al lang weer blij dat ik een wijntje kan drinken deze speciale avond :biggrin2:
Door -Annemarie-
IMG-20201230-WA0002.jpg
IMG-20201230-WA0002.jpg (219.02 KiB) 1208 keer bekeken
Iemand trek in een oliebolletje? Meneer heeft gisteren gebakken. Met rumrozijnen.
We gaan nu aan het deeg voor de appelflappen en bananen beignets beginnen.

Vanavond een glaasje bubbels erbij.
Door hannabelgje
Ik ga de Zoë wakker maken, een stukje langs het kanaal lopen en op de terugweg bij mijn ouders oliebollen ophalen en eten. Mijn vader maakt nog steeds ieder jaar trouw zelf oliebollen en dat zijn de lekkerste in de wereld! Dit jaar zou hij voor mij ook appelbeignets maken omdat me dat de vorige keer niet lukte.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door - pien -
hannabelgje schreef: do 31 dec 2020, 15:39 Ik ga de Zoë wakker maken, een stukje langs het kanaal lopen en op de terugweg bij mijn ouders oliebollen ophalen en eten. Mijn vader maakt nog steeds ieder jaar trouw zelf oliebollen en dat zijn de lekkerste in de wereld! Dit jaar zou hij voor mij ook appelbeignets maken omdat me dat de vorige keer niet lukte.

Appelbeignets zijn zó lekker!

De bollen hier zijn net afgeleverd en ruiken lekker! Ik wacht braaf tot vanavond met proeven.
Door hannabelgje
De bollen zijn goed gelukt en zeer lekker. De beignets minder goed gelukt, maar wel lekker.
Zoë uitgelaten, die hoeft straks alleen nog een plasje in de tuin. Ondanks het verbod toch veel vuurwerk tijdens het uitlaten..

Door hannabelgje
Op aandringen van koningin Zoë zijn we naar bed verhuist. Ze houdt niet van laat opblijven. Hopen dat het kalm blijft met vuurwerk dadelijk.

Door dinky89
Vanmiddag komt mijn zusje even langs dus appeltaartje staat in de oven en huis ruikt nu heerlijk naar appeltaart :) zal einde van de middag vast anders worden wanneer vriendje de barbecue aanzet :biggrin2:
Door hannabelgje
Mijn vakantie is weer voorbij. Ik ga mijn computer weer aanslingeren in mijn keuken.
Voor de mensen in hetzelfde schuitje, werk ze vandaag.

Door sam28
Ik heb hoe dan ook komende week nog vrij.
Als het goed is word ik morgen toch echt geopereerd. :biggrin2:
Ik geloof het pas als ik morgen in het ziekenhuis ben en het infuus in mijn arm zit.
Mocht het weer niet doorgaan dan ga ik ergens een huisje boeken en een paar dagen weg.
Door dinky89
Klinkt als een goede planning Sam :) Ik hoop voor jou dat het de operatie wordt en je daarna van je klachten af bent ;)

Hier ook weer aan het werk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door