Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Sonja, ik kom niet verder dan sterkte.... Vind het zo verschrikkelijk erg voor je...
Door MillyMol
Ik lees je laatste bericht nu pas Sonja.
Is het niet beter om je met je klachten te melden bij ofwel de spoeddienst van de huisarts, of die van het ziekenhuis? Ik vind onbehandelbare pijn met de medicatie die je zelf tot je beschikking hebt echt wel een indicatie voor nader onderzoek naar de oorzaak en op zijn minst intensievere behandeling van de pijnklachten.
Door Sonja
Het ging vandaag qua pijn iets beter, maar ik ben wel nog erg lamlendig en eten lukt ook niet goed. Ik slaap erg veel. Als het morgen niet beter is dan ga ik maar even bellen voor iets tegen de misselijkheid.
Door Anne in Zweden
Wat een ellende, Sonja. Hoe vaak moet je bestraald worden? Ik duim hard dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte! :-*
Door Sonja
Anne in Zweden schreef: zo 06 aug 2023, 23:57 Wat een ellende, Sonja. Hoe vaak moet je bestraald worden? Ik duim hard dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte! :-*
Gelukkig maar 1 x.
Maar dat is wel een hogere dosis. Voorheen ben ik er nooit zo ziek van geweest. Dan waren het series van 25 x.
Door Kaela
Sonja schreef: ma 07 aug 2023, 14:20 Gelukkig maar 1 x.
Maar dat is wel een hogere dosis. Voorheen ben ik er nooit zo ziek van geweest. Dan waren het series van 25 x.
Oh het idee dat je dit 25 keer zou moeten. Gelukkig maar 1 keer. Gaat het al iets beter?
Door Sonja
Nee, dit 25 x lijkt me niet te doen. :-\ Die hogere dosis maakt dus behoorlijk verschil.
Ik heb nog een hele slechte nacht gehad, maar het lijkt nu wat beter te gaan.
Door dinky89
Ik hoop enorm voor jou en je naasten dat het nu alleen maar weer bergopwaarts gaat waardoor je weer normaal kan functioneren Sonja :-*
Door Charlie Angel
Sonja schreef: di 08 aug 2023, 15:11 Nee, dit 25 x lijkt me niet te doen. :-\ Die hogere dosis maakt dus behoorlijk verschil.
Ik heb nog een hele slechte nacht gehad, maar het lijkt nu wat beter te gaan.
Hopelijk gaat het nu alleen weer bergopwaarts Sonja en vooral duim ik dat het het juiste effect heeft. :-*
Door Kim_S
Jemig Sonja, had het even gemist… :-\
Hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat, en dat de behandeling helpt :-*

Kleine klaag van mij: we zijn Zweden net weer uit en rijden nu in Denemarken :(
Nog 8-9 uur afzien (bij files nog langer) en dan zijn we weer terug in ons Duitse huis. En ik moet maandag ook weer werken. Bèh. :ras:
Door Sonja
Het gaat een beetje met ups en downs, maar er zit wel een lichtjes stijgende lijn in. Nog steeds wel veel pijn, maar ik kan inmiddels wel weer wat eten.
Ik vind het ook zo sneu voor de kleine meneer. Die heeft vakantie, maar we kunnen zo niet weg of iets leuks gaan doen ofzo. Hij zit ook alleen maar tegen een zieke moeder aan te kijken. Hij zat van de week ook te huilen omdat ik zo ziek was. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door