Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
:bigarmhug: sterkte Sonja!!!!

Eigen klaag, ik moet naar de tandarts, dat is al geen feest. Dus gevraagd of ik eerder afgelost kon worden omdat ik echt de trein moest halen. Komt collega dus echt geen seconde eerder maar eerder veel later. Heb ik eigenlijk een trein te laat en kom ik waarschijnlijk stral op tijd of iets te laat.
Wat een :-X :-X >:(
En dan ook nog zeiken op me. :-X
Door Anne in Zweden
Mens, Sonja, wat een ellende. Die zenuwen iedere keer weer, en dan ook nog die pijn... zo slopend! Sterkte, en ik duim dat de tumor zich nog steeds koest houdt.
Door Tibbies
Sterkte Sonja, ik duim dat alles ‘goed is’

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Sonja
Nou, de verdikte lymfeklier die ze op de vorige scan hebben gezien was nog verder verdikt. Vermoedelijk is dit toch een uitzaaiing. Verder geen veranderingen qua tumorgroei. Ik ben doorverwezen naar de radiotherapeut want ze willen dit gaan bestralen.
Of deze verdikte klier ook van invloed is op mijn pijn is niet helemaal duidelijk. De verdikking zit wel bij de lichaamsader en zou mogelijk wel de doorbloeding van mijn linkerbeen kunnen bemoeilijken. :-\
Door pearlsofpassion
He bah. Wat een tegenvallend nieuws Sonja. :-\
Hopelijk werkt de bestraling goed en heb je er niet te veel last van.
Ze kunnen de klier niet weghalen?
Door Cathelijn
Dat is geen fijn nieuws Sonja. Hopelijk laat die klier zich door de bestraling weer wat slinken.
Door Sonja
pearlsofpassion schreef: do 27 jul 2023, 08:21 He bah. Wat een tegenvallend nieuws Sonja. :-\
Hopelijk werkt de bestraling goed en heb je er niet te veel last van.
Ze kunnen de klier niet weghalen?
Het operatief verwijderen van deze lymfeklier is te riskant. Ze durven überhaupt bij mij niets te opereren in dit hele gebied. Het risico op ernstige bloedingen is te groot. Anders hadden ze wat mij betreft die tumor er ook wel uit mogen snijden, maar dat gaat helaas niet. :-\
Door Kaela
Sonja, woorden schieten zo tekort voor wat jij mee moet maken. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Behalve dat ik hoop dat alles het beste zal gaan als mogelijk en je dan minder pijn zal hebben!
Door Charlie Angel
Wat had ik je ander nieuws gegund Sonja, vind dit zo vreselijk verdrietig voor jullie. Weer bestraling, ik hoop oprecht dat het genoeg gaat helpen. Heel veel sterkte.
Door MillyMol
Hè bah Sonja, dat is geen fijn nieuws. Kunnen ze niet iets doen via minimaal invasieve chirurgie? Daar is de laatste jaren zoveel innovatiefs in ontwikkeld…
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door