Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Ronald schreef:Rijst met sperciebonen, zeebaars met tomatensalsa.

Verstuurd vanaf mijn Alife P1 Pro met Tapatalk
Heb je dat zelf gepresteert?? Ik vind de tafel zo mooi gedekt :biggrin2: :biggrin2:

Ik vind het al heel wat hoor als een man dit neerzet... ;) ;)
Door Ronald
BusKay schreef:Heb je dat zelf gepresteert?? Ik vind de tafel zo mooi gedekt :biggrin2: :biggrin2:

Ik vind het al heel wat hoor als een man dit neerzet... ;) ;)
Lekker op schoot :biggrin2:

Recept van Hello Fresh. Ingrediënten ook. Smaakte prima! Wel met een eigen "twist" (zoals eigenlijk altijd als ik kook).
Door BusKay
Lizzy schreef:Deurmatje? Huh?
Een zeer platte en dus ook grote schnitzel :biggrin2: :biggrin2:
Heel dun platgemept en lekker gepaneerd liefst zo groot mogelijk...
Ronald schreef:
Lekker op schoot :biggrin2:

Recept van Hello Fresh. Ingrediënten ook. Smaakte prima! Wel met een eigen "twist" (zoals eigenlijk altijd als ik kook).
Ja bij de buis smaken veel zaken erg lekker..
Door pike
Angelique schreef:Bbsoep met broodje
:o Brigitte bardot soep ?

Hier nog steeds kalkoenfilet over maar nu is hij gelukkig op. Met bloemkool uit de oven met granaatappelpitjes en blaadjes (Marokkaanse) munt.
Door CindyMayella
Oudste dochter is jarig (is 14 geworden) dus mag zij kiezen wat we eten: zij en dr zusje eten pizza burger van Dr Oetker; mn mannetje en ik zelf gemaakte broodje hamburger cq cheese burger :biggrin2: ..... Morgen weer gewoon, gezond (stamppot andijvie met runderworst :) )......
Door Angelique
pike schreef::o Brigitte bardot soep ?

Hier nog steeds kalkoenfilet over maar nu is hij gelukkig op. Met bloemkool uit de oven met granaatappelpitjes en blaadjes (Marokkaanse) munt.

Bruine boooooonen :P :biggrin2:
Door Angelique
CindyMayella schreef:Oudste dochter is jarig (is 14 geworden) dus mag zij kiezen wat we eten: zij en dr zusje eten pizza burger van Dr Oetker; mn mannetje en ik zelf gemaakte broodje hamburger cq cheese burger :biggrin2: ..... Morgen weer gewoon, gezond (stamppot andijvie met runderworst :) )......

Gefeliciteerd met dochter!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door