Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere deur open, is mij altijd verteld.

Hoe leuk de functie ook lijkt, kennelijk was het niet jouw functie. Er komt wel wat beters op je pad!
Door Kaela
Wat jammer Sam! Maar aan de energie in je berichten te lezen ga je jou juiste plek wel vinden!
Door dinky89
Jammer dat je het niet bent geworden Sam. Maar wel een hele positieve terugkoppeling op het gesprek zo te lezen waarbij ze verder hebben gekeken dan alleen de vacature :)
Door Kim_S
dinky89 schreef: za 15 apr 2023, 10:41 Jammer dat je het niet bent geworden Sam. Maar wel een hele positieve terugkoppeling op het gesprek zo te lezen waarbij ze verder hebben gekeken dan alleen de vacature :)
+1!
Door Kim_S
Mijn klaag: heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om ramen te zemen, valt de emmer om in mijn werkkamer :-X
Gelukkig meteen alle stekkers uit het stopcontact gehaald, maar de externe harde schijf heeft een golf gehad en ik hoop van harte dat nu niet alle foto's en bestanden van de afgelopen 15 jaar weg zijn... :(
Door - pien -
dinky89 schreef:Jammer dat je het niet bent geworden Sam. Maar wel een hele positieve terugkoppeling op het gesprek zo te lezen waarbij ze verder hebben gekeken dan alleen de vacature :)
+2

Ooo :-X
Weet je al of 'ie 't gered heeft?

Mijn klaag : de hogedrukreinigers zijn weer tevoorschijn gehaald >:(
Door Charlie Angel

Kim_S schreef:Mijn klaag: heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om ramen te zemen, valt de emmer om in mijn werkkamer :-X
Gelukkig meteen alle stekkers uit het stopcontact gehaald, maar de externe harde schijf heeft een golf gehad en ik hoop van harte dat nu niet alle foto's en bestanden van de afgelopen 15 jaar weg zijn... :(
Dat is een grote klaag Kim. Ik hoop met je mee dat de foto's en bestanden nog bereikbaar zijn.
Door Kim_S
Alles in mijn werkkamer is weer een heel eind opgedroogd gelukkig. Ik heb de harde schijf nog niet geprobeerd, eerst maar zeker weten 100% droog zijn voor ik dat durf, en dan maar duimen dat ie het nog doet.
Door zurca
Jammer Sam maar fijne feedback en jouw nieuwe werkplek zal ook wel op je pad komen...

Ai Kim.... ik duim met je mee dat je harde schijf het straks gewoon doet.
Door Siberienne
Kim_S schreef: za 15 apr 2023, 20:28 Alles in mijn werkkamer is weer een heel eind opgedroogd gelukkig. Ik heb de harde schijf nog niet geprobeerd, eerst maar zeker weten 100% droog zijn voor ik dat durf, en dan maar duimen dat ie het nog doet.
Ik duim ook voor je.

De rijst truc geprobeerd? In een bakje met rijst leggen zodat laatst vocht eruit getrokken wordt? Succes!
Door Ronald
Kim_S schreef: za 15 apr 2023, 20:28 Alles in mijn werkkamer is weer een heel eind opgedroogd gelukkig. Ik heb de harde schijf nog niet geprobeerd, eerst maar zeker weten 100% droog zijn voor ik dat durf, en dan maar duimen dat ie het nog doet.
Even de aanname dat de harde schijf in een externe behuizing zit:

Ik zou sowieso de harde schijf uitbouwen uit de behuizing en aan de lucht laten drogen, eventueel met wat hulp van een (mini) ventilator. En laat hem daar dan maar gerust een weekje liggen.
De behuizing dan ook open laten liggen, zodat alles goed aan de lucht kan drogen.

Het mooist zou zijn om de harde schijf dan direct in een computer aan te sluiten, dus zonder behuizing (als je daartoe in de gelegenheid bent).

En anders wordt het toch weer een ritje Leeuwarden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door