Stom. 2 is .iet heel erg stuk, maar wel té o.ha.dig om fatsoe.lijk te type.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑zo 12 mar 2023, 21:33 Mij. toeste..ord is stuk. 2 letters doe. het .iet meer. Raad maar welkeHet lijkt me toch wel irritant.![]()
Stom. 2 is .iet heel erg stuk, maar wel té o.ha.dig om fatsoe.lijk te type.maar om daar .u ee. .ieuwe voor te kope. ... eige. schuld. Ik gooide er thee over.
smulpaap schreef: ↑do 09 mar 2023, 22:47 Oh dat is balen DinkyAuto hebben we vandaag naar de garage gereden. H klaagde daarna gelijk over spierpijn
Ik hoop dat de reparatie meevalt , en dat je veilig bij de garage komt
eelke schreef: ↑ma 13 mar 2023, 07:41 Het toetsenbord van mijn laptop is stuk. Maar je berichtje hielp wel, ik heb er nu even een los toetsenbord op aangesloten. Typt voor geen meter, maar het typt wél. (dat ik dat niet eerder bedachtAh ja, dat is lastiger dan. En een los toetsenbord aan je laptop werkt wel, maar is natuurlijk minder praktisch als je 'm ergens mee naartoe neemt.)
Sonja schreef: ↑ma 13 mar 2023, 23:55 Ah ja, dat is lastiger dan. En een los toetsenbord aan je laptop werkt wel, maar is natuurlijk minder praktisch als je 'm ergens mee naartoe neemt.Ja, qua werksetting heb ik heel netjes een bureau met laptop verhoger, toetsenbord en muis, om ergonomisch te werken.
eelke schreef: Ja, qua werksetting heb ik heel netjes een bureau met laptop verhoger, toetsenbord en muis, om ergonomisch te werken.Heeft ie geen touchscreen? Dan zou je daar ook het toetsenbord van kunnen gebruiken.
De kapotte thuis-laptop is een klein chromebookje, dus daarmee hang ik op de bank. Een toetsenbord past er niet heel goed bij op schoot.
Maar goed, het moet maar even zo, het is niet anders.
Charlie Angel schreef: ↑di 14 mar 2023, 16:51 Ik wordt er echt een beetje gek van en stront chagerijnig. De pleisters zijn er nog immer niet, staat nu op eind maart, maar ja, dat kan nog wel weer veranderen. Die oxycodon helpt wel tegen de pijn, maar haalt niet de spierspasmes weg en ik wordt er enorm somber van, echt zwart zeg maar. Maar ik moet iets tegen de pijn.
Gisteren moest ik weer halen bij de apotheek waar ik een preek krijg dat dit niet te lang gebruikt mag worden, maar ze hebben verdorie zelf geen alternatief. Ik blijf vriendelijk en leg de situatie weer netjes uit en ga weg met medicatie voor 1 week. Een paar dagen daarvoor had de apotheek ook al gebeld met hetzelfde en toen heb ik het ook weer uitgelegd. Voor herhaling moest ik bellen met de huisarts. Dus vandaag bel ik alvast ( ik werk ook gewoon en moet plannen wanneer ik het kan halen) assistente aan de lijn. Bitse reactie; Ja maar waarom belt u dan nu al, het is nu pas dinsdag en u heeft t/m zondag, dit moet per week bekeken worden. Ik weer vriendelijk de situatie uitgelegd en dat de huisarts zelf juist geen alternatieven meer ziet en het uitzitten is tot die pleisters er weer zijn. Nou ik ga het overleggen met de huisarts en nog een verder bits gemompel.
Ik snap dat ze het druk hebben, dat veel mensen niet de juiste medicatie kunnen krijgen. Maar ik ben ook een mens, ik blijf altijd vriendelijk en verwijt noch de apotheek nog de huisarts iets. Dan kan ik toch ook gewoon te woord worden gestaan? Ik ben wel de eerste die totaal niet blij is met dit middel. Ik zie zo zwart als wat maar heb geen zin om daar dan weer wat voor te krijgen want zo blijf je aan de gang. De diazepam die ik ernaast had om te kunnen slapen slik ik ook al niet want het is mij teveel.
Ook gebeld met mijn zorgverzekering, maar ook die kunnen hierin niets betekenen.
Ik ben zo ontzettend verdrietig en voel mij zo enorm eenzaam. Wekelijks moet ik mij verdedigen terwijl ik hier alles zelf niet om heb gevraagd, niet om de eds en niet om die oxycodon.
Sorry voor mijn klaagzang.