Sterkte.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑vr 03 mar 2023, 13:54 Mijn eigen klaag. De vervangende pleisters doen echt hun werk niet. Apotheek verwees terug naar huisarts, die zag al aan mij dat het zo echt niet gaat, alle pijn is te heftig. Dus tijdelijk naar oxycodon. Daar was ik echt niet blij mee, maar er moet wat totdat de goede pleisters weer leverbaar zijn.Wat een ellende! En er zijn zoveel geneesmiddelen niet leverbaar op het moment.
1door de huisarts onderschat probleem, de ontwenningsverschijnselen van de fentanyl.
Ben nu een week bezig, dosis oxycodon is al verhoogd want het ging echt niet. Ik had zo'n ontiegelijke last van restless legs en armen. Ik schopte en sloeg ongecontroleerd en kon het niet tegenhouden. Gevolg, pols uit de kom en knie uit de kom. Toen is de dosis verhoogd, nu iedere avond en ochtend nog steeds last maar lang niet meer zo heftig.
Ik hoop dat het nu snel, na deze week, minder wordt.
Ik weet wel, als de pleisters er weer zijn, dat er heel erg rustig overgezet gaat worden. Deze verschijnselen trekt mijn lichaam niet meer.
Enide opbeurende de zon staat regelmatig op onze "tuinkamer" dus voor ik aan het werk moet zit ik daar heerlijk om even proberen te ontspannen.
Sonja schreef: Wat een ellende! En er zijn zoveel geneesmiddelen niet leverbaar op het moment.Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....![]()
Hopelijk zijn je oude vertrouwde pleisters snel weer leverbaar.
Charlie Angel schreef: ↑vr 03 mar 2023, 23:55 Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....Het eczeemzalfje voor de kleine meneer hier is al tijden niet meer leverbaar. Gelukkig begint hij aardig over die kwaal heen te groeien.
Charlie Angel schreef: ↑vr 03 mar 2023, 23:55 Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....Das echt vreselijk.