Pfff de duimen blijven nog ff draaien.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Robian schreef:Nou hij moet nog zeker een nacht blijven.Klinkt heel voorzichtig wat hoopgevend er,asr blijft dus nog wel spannend. Wellicht heb ik het gemist, maar is er ook een oorzaak gevonden?
Ze hebben de zuurstof nu dicht dus hij moet het zelf doen, ademhaling is wel verhoogd maar niet zorgwekkend. Ook begint hij zijn poot weer iets te gebruiken.
De slijmvliezen zijn nog wel te bleek.
Pfff…mijn hersens zijn zo vol dat er niets uit mijn handen komt. Gelukkig heb ik een begrijpende baas die me tussen de middag op wandelen heeft gestuurd met de andere hondjes.
dinky89 schreef:Dat klinkt in ieder geval hoopgevend. Duimpjes draaien ondertussen door!Oh nee, dat is wel heel vreselijk om te moeten horen zeg. En dan zo moeten wachten in al die onzekerheid.
Eigen klaag is dat ook hier concentratie ver te zoeken is. Schoonmoeder heeft te horen gekregen dat de foto bij controle er niet uit zag zoals verwacht en ze ergens in de komende twee weken aanvullende scan krijgt om de situatie beter in beeld te brengen en te kijken wat er nog mogelijk is
Tibbies schreef: ↑do 23 feb 2023, 12:18 @Robian heb je al nieuws hoe hij de nacht is doorgekomen?Redelijk goed, de slijmvliezen zijn nog veel te bleek.