Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Robian
Nou hij moet nog zeker een nacht blijven.
Ze hebben de zuurstof nu dicht dus hij moet het zelf doen, ademhaling is wel verhoogd maar niet zorgwekkend. Ook begint hij zijn poot weer iets te gebruiken.
De slijmvliezen zijn nog wel te bleek.

Pfff…mijn hersens zijn zo vol dat er niets uit mijn handen komt. Gelukkig heb ik een begrijpende baas die me tussen de middag op wandelen heeft gestuurd met de andere hondjes.
Door dinky89
Dat klinkt in ieder geval hoopgevend. Duimpjes draaien ondertussen door!

Eigen klaag is dat ook hier concentratie ver te zoeken is. Schoonmoeder heeft te horen gekregen dat de foto bij controle er niet uit zag zoals verwacht en ze ergens in de komende twee weken aanvullende scan krijgt om de situatie beter in beeld te brengen en te kijken wat er nog mogelijk is :-\
Door Charlie Angel

Robian schreef:Nou hij moet nog zeker een nacht blijven.
Ze hebben de zuurstof nu dicht dus hij moet het zelf doen, ademhaling is wel verhoogd maar niet zorgwekkend. Ook begint hij zijn poot weer iets te gebruiken.
De slijmvliezen zijn nog wel te bleek.

Pfff…mijn hersens zijn zo vol dat er niets uit mijn handen komt. Gelukkig heb ik een begrijpende baas die me tussen de middag op wandelen heeft gestuurd met de andere hondjes.
Klinkt heel voorzichtig wat hoopgevend er,asr blijft dus nog wel spannend. Wellicht heb ik het gemist, maar is er ook een oorzaak gevonden?
Wel fijn dat je een begripvolle baas hebt.
Sterkte, dat wachten is zwaar. Afbeelding
dinky89 schreef:Dat klinkt in ieder geval hoopgevend. Duimpjes draaien ondertussen door!

Eigen klaag is dat ook hier concentratie ver te zoeken is. Schoonmoeder heeft te horen gekregen dat de foto bij controle er niet uit zag zoals verwacht en ze ergens in de komende twee weken aanvullende scan krijgt om de situatie beter in beeld te brengen en te kijken wat er nog mogelijk is :-\
Oh nee, dat is wel heel vreselijk om te moeten horen zeg. En dan zo moeten wachten in al die onzekerheid.
Niet gek dat jouw concentratie even op en weg is hoor.
Heel veel sterkte voor je schoonmoeder en jullie. Afbeelding
Door Tibbies
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Tibbies
@Robian heb je al nieuws hoe hij de nacht is doorgekomen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Robian
Tibbies schreef: do 23 feb 2023, 12:18 @Robian heb je al nieuws hoe hij de nacht is doorgekomen?
Redelijk goed, de slijmvliezen zijn nog veel te bleek.
Ze vermoeden hartfalen in combinatie met uitdroging.

Hij wil niet eten, tenzij ik heb kleine stukjes pens met de hand voer.
Ik ga nu 2x per dag naar hem toe.

Ben niet echt enthousiast hoe hij eruit ziet. Na overleg met mijn man aan de DA voorgelegd wat zij als vooruitzicht zien voor hem.
zoals hij er nu aan toe is vind ik het geen kwaliteit van leven.

Hij is 14 jaar en een grote pretletter met sprankel ogen.
Daar is op dit moment niets meer van over. Na 4 stukjes pens eten is hij al moe....

pfffff.... zo moeilijk dit.
Door rosmin
@Robian,
zo moeilijk om je lieverd zo te zien, :bigarmhug: :bigarmhug:

Voor iedereen die hem kan gebruiken :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door