Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Anne in Zweden schreef: za 18 feb 2023, 18:33 Och lieverd, ik heb zo met je te doen... Ik jammer al als ik een kloofje bij m'n duimnagel heb, maar als ik dan lees wat jij (en anderen op BP) allemaal moeten verduren...

Ik hoop dat je snel weer de goede pleisters kunt plakken. :-*
+1 Het is zo waardeloos .
Door Charlie Angel

Anne in Zweden schreef:
Och lieverd, ik heb zo met je te doen... Ik jammer al als ik een kloofje bij m'n duimnagel heb, maar als ik dan lees wat jij (en anderen op BP) allemaal moeten verduren...

Ik hoop dat je snel weer de goede pleisters kunt plakken. :-*
Ik denk zo dat we allemaal ballast hebben Anne, op vele verschillende manieren. Afbeelding
Maar lief allemaal. Afbeelding

En ik hou ook niet van klagen. Maar omdat ik met die goede pleisters eindelijk wat rust in mijn lijf en dus hoofd kreeg en pijn wat te handelen was, valt dit dan zo tegen en baal ik ervan.

En dan komt je buurmeis gezellig fröbelen (ik maak zelf kaarten en zij vind dat zo leuk, dus komt dan ook een kaartje maken) en ik geniet daar zo van, maar dan lukt het door de pijn in mijn handen zo slecht, alles vliegt alle kanten op.
Dan lachen we er maar om.
Door Robian
Jack vandaag bij de dierenarts achter moeten laten.
Na onze wandeling zo van het ene op het andere moment een achterpoot die niet meer werkte, braken, witte tong en tandvlees, onregelmatig en oppervlakkig ademen en een zwakke onrelmatige hartslag.

In de auto op weg naar de DA dacht ik echt dat hij er tussenuit zou knijpen.
Volgens de DA had dat ook niet veel gescheeld.
Hij ligt nu bij de DA aan het infuus en in een zuurstof hok.
Hij is nu stabiel. Nu afwachten of hij er door komt en als hij het red hoe hij er uit komt.

Dierenarts dacht aan een beroerte.
Ik ben nu een emotionele dweil
Door hannabelgje
Jeetje dat is schrikken! Heel veel sterkte en de duimen draaien op turbo hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
Ach wat een schrik Robian . Kan me indenken dat je momenteel een emotionele dweil bent
En ja , achterlaten bij de DA is nu het beste .Maar het is ook zo hartverscheurend

Wat zal je geschrokken zijn
Ik duim voor jullie
Sterkte en een virtuele knuf :-*
Door Robian
Ik vind het zo niets, mijn maatje bij de DA.
Als hij achteruit gaat bellen ze me. Ook als het midden in de nacht is.
En anders bellen ze morgenvroeg.

Dit gaat een lange nacht worden vrees ik
Door Sonja
Heel veel sterkte Robian! :-* Ik duim heel hard mee dat hij er weer boven op gaat komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door