Sonja schreef: ↑di 14 feb 2023, 22:28 Ja, dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar dat hielp niet echt en het lag ook zo weer naast mijn bed.Wat je nog zou kunnen proberen is een zwangerschapskussen, dat is een lang kussen, tussen je knieën maar ook met je arm op het kussen. Even wennen maar wel een neutrale houding voor je hele rug(en schouder, ik sliep in die houding met,ijs kapotte schouder(s). Er zijn verschillende vormen: https://slaapwijsheid.nl/slaapkamer/bes ... apskussen/Ik leg er wel een warmwaterkruik tegenaan. Helpt iets, maar niet genoeg.
En de houding op mijn linkerzij is ook de houding waarin ik het minste pijn heb. Op mijn rechterzij wordt het nog erger. Op mijn rug slapen kan ik sowieso niet, dan schrik ik steeds wakker van mijn eigen gesnurk of van het feit dat ik vergeet adem te halen.Op mijn buik ligt stomatechnisch niet lekker.
![]()
Maar ik mis wel ook het me gewoon even lekker om kunnen draaien om op de andere kant verder te slapen. Was al lastig met die stomme nierdrains, maar nu komt die pijn er ook nog eens bij.
En verder lijkt het me een zenuw die ergens in de knel komt, misschien in de huid van je buik? Soms kan een lokale injectie helpen.