Dank allemaal.
Link gezien Ronald, dank.
Cathelijn, dat is ook gewoon heel confronterend. Het is fijn dat het vangnet er is, maar het doet erg pijn dat je het nodig hebt. Neem de tijd om dat te verwerken.
Ik ben volledig afgekeurd en werk er toch nog iets naast, want stilzitten kan ik niet. Doe wel per 1 maart een stap terug, want heb mij echt gigantisch overlopen. Maar ik vind het ook heel confronterend dat je er financieel nauwelijks iets op vooruitgaat als je wel wat werkt. Mijn uitkering kwam ook pas nadat ik al meerdere stappen had terug gedaan in uren, dus je uitkering wordt ook op dat laatste bepaald. Geen vetpot.
En ik klaag niet want we redden het allemaal, maar je hoopt toch dat omdat je nog werkt je een goede extra hebt.
Ik hoop tegen beter weten in dat dat bij jou toch iets beter geregeld is.
Pleister twee maal 12 mg zit er op, hopelijk blijven ze gewoon zitten, mogelijke bijwerkingen dan maar voor lief nemend. Moest ze ook gelijk daar op plakken omdat ik nu alleen deze twee had. Wel een goed gesprek gehad bij de apotheek en een plan is gemaakt want ik had nu alleen deze twee pleisters. Dus plan voor als ze toch los laten en eentje voor als ze blijven zitten en ik dus vervolg nodig heb voor het weekend. Ze zien daar ook (en mijn huisarts had ook al contact gezocht met ze) dat zonder nu echt niet kan, zeker niet in combi met ontwenningsverschijnselen. De dosis van 25 mg is al aan de krappe kant omdat ik gewoon zo min mogelijk wil, want heb hopelijk nog lang te gaan en de klachten zullen alsmaar erger worden. Dus voor nu iets gerustgesteld dat ik niet zomaar zonder kom.
Heb ze ook bedankt want jeetje, je zal in hun schoenen staan.