Waarom zet je hem niet gratis op marktplaats of facebook?
Deed ik ook en toen reageerde toch ineens na een tijdje iemand, en die was er binnen een uur, propte de bank in een station-auto (ik dacht dat past nooooiiit) en was er mee weg.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Waarom zet je hem niet gratis op marktplaats of facebook?Inderdaad, hier werkt het ook goed om iets in de weggeefhoek op facebook te zetten.
Deed ik ook en toen reageerde toch ineens na een tijdje iemand, en die was er binnen een uur, propte de bank in een station-auto (ik dacht dat past nooooiiit) en was er mee weg.
El_Kato schreef:Hij staat al op marktplaats maar zal ook even naar de weggeefhoek op Facebook kijken. Die ken ik eigenlijk niet…De meeste regio's hebben wel zo'n hoek.
sam28 schreef: ↑di 31 jan 2023, 16:59Dank voor het meedenken.![]()
![]()
Je zou kunnen vragen als niet goed plakken, of ze misschien een grote tegaderm hebben die je erover kunt plakken. Deze https://www.3mnederland.nl/3M/nl_NL/p/d/v000262638/
Charlie Angel schreef: ↑di 31 jan 2023, 17:04 Dank voor het meedenken.Hee wat naar. Ik ken inderdaad de reactie van brandwonden op pleisters, die heb ik ook wel eens gehad.![]()
Alles wat mijn huid kan verdragen (eds dus huid is ook niet goed) is geprobeerd om erover te plakken. Allemaal voor eigen rekening ook overigens. Ook een neusspray eronder zou moeten zorgen dat ze beter plakken maar ook dat helpt niet. En bijvoorbeeld de butrans pleisters geven echt brandwonden op mijn huid.
MillyMol schreef: ↑di 31 jan 2023, 19:50 Ik weet niet of dit zelfs maar een optie voor je is, maar als ik het je niet geef kun je er zeker niets mee: je kunt je behandelend arts een zogenaamd “grensoverschrijdende medicatie voorschrift” laten opstellen waarmee je in Duitsland en/of België naar een apotheek kunt. Vooral in Duitsland zijn er veel minder problemen met voorraden. België weet ik niet zo goed.En in Venlo zit een internationale apotheek en waar je ook ‘buitenlandse’ middelen kunt krijgen.
Wellicht de moeite waard om te bespreken?