Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nadia schreef: Nee met gieters :p

Hebben zo'n grote duizend (denk ik) liter container. Maar die is bijna leeg :(
Jee...dat zou voor mij echt een no go zijn. Zeker met deze hitte.

Mijn systeempje levert goed werk af, het schiet allemaal de grond uit nu. Ben er blij mee.
hier is het ook veel te warm :s
ik sproei nu smorgens in de vroegte voor de warmte en savonds als de zon weg is.
De serre zet ik overdag open, anders is het compleet gekkenwerk, je valt van je stok als je daar langer dan 2min moet staan...
Als de zon straks weg is en de kindjes slapen hoop ik wat onkruid te kunnen trekken, want ok de planten doen het goed maar dat verdomde onkruid doet het nog beter!!!!
Nadia schreef: Nee met gieters :p

Hebben zo'n grote duizend (denk ik) liter container. Maar die is bijna leeg :(
Troost je, wij verbruiken elke dag zo'n 500l en moeten alles van binnen naar buiten brengen. Hier mag het ook eens regenen, want de put zal ook vlug leeg zijn. Het is hier precies wel wat overtrokken, dus hopelijk een onweer met regen.
Paprika's buiten zien echt af. De rest doet het goed.
Hellup!! Mijn aardappelloof is geel aan het worden. Geen bloemetjes gezien? Kan ik de oogst als verloren beschouwen? Moet ik de veilingkistjes weer terug brengen, moet ik het uitzendburo bellen om te zeggen dat ik de aardappelrooiers niet meer nodig heb????

Ohja, daarentegen doet mijn gemberplant het lekker. Al een grote spriet boven de grond, nu maar afwachten of er blaadjes gaan komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door