Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Charlie Angel schreef: wo 11 jan 2023, 18:02 Precies wat Kaela zegt. En dat wachten daar moet helemaal zenuwslopend zijn. Gaat er wel iemand mee? Sterkte. Afbeelding
Ja, dit soort afspraken doe ik nooit alleen. Mijn partner gaat mee.
Mijn schoonmoeder haalt de kleine man uit school omdat we precies dan in het ziekenhuis moeten zijn.
Toen ik hem daarstraks naar bed bracht merkte ik dat het hem ook wel bezig hield. Hij begon ineens te huilen en wilde niet zeggen waarom. Maar het was wel heel belangrijk dat ik hem morgenochtend voor schooltijd nog even een knuffel zou komen geven. :'(
Door Charlie Angel

Sonja schreef: Ja, dit soort afspraken doe ik nooit alleen. Mijn partner gaat mee.
Mijn schoonmoeder haalt de kleine man uit school omdat we precies dan in het ziekenhuis moeten zijn.
Toen ik hem daarstraks naar bed bracht merkte ik dat het hem ook wel bezig hield. Hij begon ineens te huilen en wilde niet zeggen waarom. Maar het was wel heel belangrijk dat ik hem morgenochtend voor schooltijd nog even een knuffel zou komen geven. :'(
Fijn, heel fijn dat je partner mee gaat. Dit soort afspraken is het gewoon nodig dat er iemand bij is. Afbeelding
Ja, de kleine man wordt ook wat ouder hè en hij voelt ook de spanning. Geef hem morgenochtend maar een dikke knuffel extra. En nogmaals hoop ik oprecht dat alles rustig is. Afbeelding
Door pearlsofpassion
De tranen staan spontaan in m'n ogen ivm je zoontje. :'(
Dat is natuurlijk het pijnlijkste wat er is.. Zowel voor jou als voor hem.. :-[
Door Sonja
pearlsofpassion schreef: do 12 jan 2023, 10:50 De tranen staan spontaan in m'n ogen ivm je zoontje. :'(
Hij is vanochtend in bed tussen ons in gekropen en we hebben even lekker geknuffeld.
Maar bij het ontbijt kreeg hij geen hap door zijn keel en was het weer dikke tranen.
Hij is naar school gegaan in de hoop dat het wat afleiding zou geven. Ik hoop maar dat dat een beetje is gelukt.
Door Anne in Zweden
Och gos, je ventje... :'( Zo klein als ze zijn, toch pikken ze zoveel op, hè?

Sterkte met de laatste uren wachten op de uitslag. Ik duim nog steeds dat je met een grote glimlach weer buiten staat straks!
Door yazzie
Ik ook. Hoop dat het spreekuur niet uitloopt en de uitslag goed is! Sterkte hóór!
Door Kim_S
pearlsofpassion schreef: do 12 jan 2023, 10:50 De tranen staan spontaan in m'n ogen ivm je zoontje. :'(
+1 :(
Duimen draaien hier ook voor je Sonja!!
Door Sonja
Het duimen heeft geholpen, dus bedankt allemaal!
De scan laat geen veranderingen zien qua tumorgroei, dus dat is goed nieuws! Neemt niet weg dat ik klachten heb. Er zit een pijnlijk, gezwollen kliertje in mijn lies. Dat is vermoedelijk toch het gevolg van een ontsteking. Daar gaan we nog verder naar kijken. Voor nu grote opluchting!
Het spreekuur liep zoals verwacht flink uit en ik ben daarna eerst naar mijn schoonmoeder gegaan om de kleine man gerust te stellen. Daarna zijn we naar de Makro gereden en hebben we zeebaars gekocht om het te vieren.
Visje ligt inmiddels in de oven en we trekken er zo nog een wit wijntje bij open!
Door doranto
Wat een opluchting! Hopelijk is het pijnlijke plekje van geen betekenis en snel weer weg!
Door Anne in Zweden
Sonja schreef: do 12 jan 2023, 18:35 Het duimen heeft geholpen, dus bedankt allemaal!
De scan laat geen veranderingen zien qua tumorgroei, dus dat is goed nieuws! Neemt niet weg dat ik klachten heb. Er zit een pijnlijk, gezwollen kliertje in mijn lies. Dat is vermoedelijk toch het gevolg van een ontsteking. Daar gaan we nog verder naar kijken. Voor nu grote opluchting!
Het spreekuur liep zoals verwacht flink uit en ik ben daarna eerst naar mijn schoonmoeder gegaan om de kleine man gerust te stellen. Daarna zijn we naar de Makro gereden en hebben we zeebaars gekocht om het te vieren.
Visje ligt inmiddels in de oven en we trekken er zo nog een wit wijntje bij open!
O, wat ben ik blij om dat te lezen! Heel fijn, een hele opluchting! En dan nu lekker genieten van het visje en de wijn - wat zul jij goed slapen vannacht! ;D
Door Ronald
Wat fijn, Sonja. Wat zul je je opgelucht voelen! En ook voor je gezin is dit een opluchting, denk ik zo.

Geniet van de zeebaars en de wijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door