Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ligaa
koekje schreef:ligaa is ook van de aparte eetgewoontes.
Noujaaa op spruitjes met rozijnen en pannenkoeken met kaas en banaan na valt dat wel mee toch? ;D

Morgen trouwens spruitjes met spekjes, met roomsaus en rijst (niet zelf bedacht :p). :P
Door BusKay
Charlie Angel schreef:Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Raar zo reageren meer mensen maar het is echt lekker. Recept komt ook van iemand hier op BP lang geleden.
Angelique schreef: Geloof me...is lekker. We danken dit recept aan sonja :biggrin2:
Gehakt/prei roerbakken en in een ovenschotel storten. Banaan in plakjes daarop, kaas eroverheen (story of my life) en dan de oven in.
Hmm.. Sonja de gifmengster?? :biggrin2: :biggrin2:
Nee ik geloof het dames wieweet op mijn sterfbed... alhoewel ;D ;D

OT: Karbonade, Witlofschotel en Friet

Vandaag dus ons worstmachientje gekregen en die ziet er erg degelijk uit.. in januari maar eens uitproberen...
Door Kaio
Een kip tikka gerecht van Jamie, 15 minuten spullen zoeken 15 minuten als een gek koken en 15 minuten puin ruimen ;D
Ipv kip tikka die ze alleen van pajtak oid hebben en ik dat merk niet te nassen vind een andere currypasta gebruikt. Lekker.
ff eigen mango chutney gemaakt. Ik gebruik doorgaans net zo veel pepers als Jamie. Maar ineens begonnen mijn handen erg pijn te doen en doen ze helaas nog, daarna werd de adem ook wat benomen. Non-de-jus wat een sterke pepers :o :o :o :o Oja die kwamen niet uit de super maar van de markt....
Nou dan maar wat meer komkommer en wat meer yochurt in de dressing :biggrin2: Dus toen was ie wel lekker, nog best hot.
Alleen mijn zielige droge handen doen nog steeds pijn ::) Sommige vingers zijn ook nog vuurrood, vast goed voor de doorbloeding :P
Door Kaio
Heb extreem drge handen en ook wat exceem en met zulke hete pepers snijden was dat niet handig ::) Dat is auw voor een heel lange tijd. En vuurrood doorhet branden waar de huid niet in orde is.

Oja feta kaas zat er ook in :biggrin2:
Door Lizzy
Kaio schreef:Heb extreem drge handen en ook wat exceem en met zulke hete pepers snijden was dat niet handig ::) Dat is auw voor een heel lange tijd. En vuurrood doorhet branden waar de huid niet in orde is.

Oja feta kaas zat er ook in :biggrin2:

Auw! Echt een vervelende kwaal... Ik neem aan dat je alles al geprobeerd hebt? (ook wassen met echte zepen, zonder SLS).
Door Kaio
Lizzy schreef:Auw! Echt een vervelende kwaal... Ik neem aan dat je alles al geprobeerd hebt? (ook wassen met echte zepen, zonder SLS).
Heb zonder sls, maar in de keuken nog vloeibaar, heb idd het idee dat het stuk zeep in de badkamer prettiger is. Dus moet nog op zoek naar een bakje voor in de keuken. Eigenlijk is zo min mogelijk wassen het beste maar ja ... :-\

Vandaag wordt het eendsalade, gember en ojee pepertjes ( ik doe maar de wegwerphandschoenen aan) en tauge
Door Lizzy
Kaio schreef:Heb zonder sls, maar in de keuken nog vloeibaar, heb idd het idee dat het stuk zeep in de badkamer prettiger is. Dus moet nog op zoek naar een bakje voor in de keuken. Eigenlijk is zo min mogelijk wassen het beste maar ja ... :-\

Vandaag wordt het eendsalade, gember en ojee pepertjes ( ik doe maar de wegwerphandschoenen aan) en tauge
In de winter knallen mijn handen altijd uit elkaar. Of eigenlijk moet ik zeggen "knalde". Sinds ik mijn handen niet meer was met handwaszooi maar met zeep, is het 90% minder geworden.

En vanavond eten we bruine bonensoep. De bonen hebben in de week gestaan en staan nu zachtjes te koken.
Door BusKay
Lizzy schreef:In de winter knallen mijn handen altijd uit elkaar. Of eigenlijk moet ik zeggen "knalde". Sinds ik mijn handen niet meer was met handwaszooi maar met zeep, is het 90% minder geworden.

En vanavond eten we bruine bonensoep. De bonen hebben in de week gestaan en staan nu zachtjes te koken.
Zal vast geen bezoek komen... :biggrin2: :biggrin2:

OT: Gebakken lever met gebakken appel en -spek, rode kool en een restje boerenkoolstamppot.
Door Kaio
Lizzy schreef:In de winter knallen mijn handen altijd uit elkaar. Of eigenlijk moet ik zeggen "knalde". Sinds ik mijn handen niet meer was met handwaszooi maar met zeep, is het 90% minder geworden.

Zeep als in https://www.dm.de/alverde-naturkosmetik ... 50697.html ? Die vind ik fijner dan de vloebare, maar als ik jou zo hoor ga ik morgen nog op zoek naar een bakje om de zeep dan beneden in te leggen. En dan mijn man uitleggen wat dat lelijke ding daar doet :biggrin2:

OT: Eendsalade is op.
-Saskia- schreef:Thai2Go - als ze een beetje doorfietsen. :biggrin2:
Goeie thai niks mis mee, en is ie er al?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door