Erna schreef: Hier een knaagdier in de moestuin...7 bietenplanten omgeknaagd!!!Had em zwarte stippen?
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Erna schreef: Hier een knaagdier in de moestuin...7 bietenplanten omgeknaagd!!!Had em zwarte stippen?
Kaela schreef: Vraagje: in mijn broccoli van vorig jaar kwam maar 1 broccoli. In die ik nu heb, komen er een heleboel. Nu is de bovenste het grootste en ik denk dat ik die rap moet oogsten, anders gaat ie bloeien. Kan ik die gewoon eraf snijden en groeit de rest dan door?De broccoli die wij hebben, heeft ook altijd 1 mooi, grote in het midden en heel veel kleintjes aan de zijkanten. De kleintjes blijven klein, dus goed kijken wanneer ze goed zijn om te oogsten.
keetje schreef: Ik ontdekte gisteren zomaar 2, al vuistgrote, groene paprika's!! Ik ging kijken of er nu eindelijk eens bloemetjes in de paprikaplant zou zitten, en ontdek ik dus al echte paprika's! Ik mag het zeggen,..ik ben een gelukkig mensch!Leuk. Hoe gelukkig zal je wel niet zijn als je ze kan oogsten.![]()
Lida. S schreef: Leuk. Hoe gelukkig zal je wel niet zijn als je ze kan oogsten.Heel gelukkig!