Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Ik voel me niet aangesproken  ::)

Gezellie! Stukje verderop staat een mooie nieuwe kachel  :biggrin2:
O wacht verkeerde topic  ::)
:biggrin2: :biggrin2:

Mag best hier hoor, Eelke even goed in de war maken. :biggrin2:
Maarre, wel als die kachel dan goed werkt hoor. ::)
Door koekje
eelke schreef: Bij alleen denken gebeurd er niks hoor  ::)
Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal niets  :(
eelke schreef: Kom even bier proeven de 19e!
Is dat alleen voor Miekes?
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Ik kan dat heul wel hoor!
koekje schreef: Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal niets  :(
Neje, da's elk jaar in het provoost!
koekje schreef: Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal niets  :(
Kan je wakker en blij kind niet gezellig bij de huispiemel in de mancave zetten? ::)
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Dat hoop ik wel tegen die tijd! Kom je gauw langs dan?  :biggrin2:

Koek! Huispiemel...  ;D ;D ;D
Door Mieke L.
Vast niet!
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Niet zo heel gauw hoor. :biggrin2:
Hou je dan een logeerkamertje vrij, ben wel ver van huis dan als ik via Groningen ga. :biggrin2:
Nou, tis echt een eind vanaf Lique  ::)
Deventer is zo'n 1,5 uur hier vandaan. Misschien iets langer als je in Duitsland braaf 130 rijdt  :biggrin2:
Door koekje
Provoost ben ik echt al jaren niet meer geweest! Misschien kan ik het eens overwegen als Vera dan geen middagdutje doet en ik haar op tijd in slaap krijg, zodat meneer kan oppassen. Is ook wel eens leuk voor mij. En ik vind bier helemaal niet vies.
Maxi's 3-tal schreef: Kan je wakker en blij kind niet gezellig bij de huispiemel in de mancave zetten? ::)
Nee, hij zit al te kijken voor een no-ma'am bord, net als Al Bundy  ::)
Door Mieke L.
koekje schreef: Provoost ben ik echt al jaren niet meer geweest! Misschien kan ik het eens overwegen als Vera dan geen middagdutje doet en ik haar op tijd in slaap krijg, zodat meneer kan oppassen. Is ook wel eens leuk voor mij. En ik vind bier helemaal niet vies.

Maar Peggy was toch ook niet voor 1 gat te vangen?
Kim_S schreef: Nou, tis echt een eind vanaf Lique  ::)
Deventer is zo'n 1,5 uur hier vandaan. Misschien iets langer als je in Duitsland braaf 130 rijdt  :biggrin2:
Oh anderhalf uur, dat valt nog mee, mijn broer woont nog verder weg dan. :biggrin2:
koekje schreef: Provoost ben ik echt al jaren niet meer geweest! Misschien kan ik het eens overwegen als Vera dan geen middagdutje doet en ik haar op tijd in slaap krijg, zodat meneer kan oppassen. Is ook wel eens leuk voor mij. En ik vind bier helemaal niet vies.

Daar kan hij ook best samen met Vera naar kijken, is hij nou helemaal betoeterd. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door