eelke schreef: Hmmm. Helpt dat? Zo ga, was ik Gijs zijn bakkes morgen ook ff met dettol.Geen idee of het helpt, iig is de boel daarna lekker schoon

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Hmmm. Helpt dat? Zo ga, was ik Gijs zijn bakkes morgen ook ff met dettol.Geen idee of het helpt, iig is de boel daarna lekker schoon
Angelique schreef: Geen idee of het helpt, iig is de boel daarna lekker schoonHet is het proberen waard![]()
Kim_S schreef: Ik voel me niet aangesproken
Gezellie! Stukje verderop staat een mooie nieuwe kachel
O wacht verkeerde topic![]()
eelke schreef: Bij alleen denken gebeurd er niks hoorNee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal niets![]()
eelke schreef: Kom even bier proeven de 19e!Is dat alleen voor Miekes?
Kim_S schreef: Ik voel me niet aangesprokenNog een stukje verderop ligt wat brandhout voor je
Gezellie! Stukje verderop staat een mooie nieuwe kachel
O wacht verkeerde topic![]()
Maxi's 3-tal schreef:Ik kan dat heul wel hoor!![]()
Mag best hier hoor, Eelke even goed in de war maken.
Maarre, wel als die kachel dan goed werkt hoor.![]()
koekje schreef: Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal nietsNeje, da's elk jaar in het provoost!
Is dat alleen voor Miekes?
koekje schreef: Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal nietsKan je wakker en blij kind niet gezellig bij de huispiemel in de mancave zetten?
Maxi's 3-tal schreef:Dat hoop ik wel tegen die tijd! Kom je gauw langs dan?![]()
Mag best hier hoor, Eelke even goed in de war maken.
Maarre, wel als die kachel dan goed werkt hoor.![]()
koekje schreef: Nee, dat klopt. Hier is de huispiemel in zn hok mancave gaan zitten. En aangezien ik hier met een heel wakker en blij kind zit, wat ook nog niet gescheten heeft, gebeurt er voorlopig weer helemaal nietsVast niet!
Kim_S schreef: Dat hoop ik wel tegen die tijd! Kom je gauw langs dan?Niet zo heel gauw hoor.
Koek! Huispiemel...![]()
![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Niet zo heel gauw hoor.Nou, tis echt een eind vanaf Lique
Hou je dan een logeerkamertje vrij, ben wel ver van huis dan als ik via Groningen ga.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Kan je wakker en blij kind niet gezellig bij de huispiemel in de mancave zetten?Nee, hij zit al te kijken voor een no-ma'am bord, net als Al Bundy
koekje schreef: Provoost ben ik echt al jaren niet meer geweest! Misschien kan ik het eens overwegen als Vera dan geen middagdutje doet en ik haar op tijd in slaap krijg, zodat meneer kan oppassen. Is ook wel eens leuk voor mij. En ik vind bier helemaal niet vies.Maar Peggy was toch ook niet voor 1 gat te vangen?
Nee, hij zit al te kijken voor een no-ma'am bord, net als Al Bundy![]()
Kim_S schreef: Nou, tis echt een eind vanaf LiqueOh anderhalf uur, dat valt nog mee, mijn broer woont nog verder weg dan.
Deventer is zo'n 1,5 uur hier vandaan. Misschien iets langer als je in Duitsland braaf 130 rijdt![]()
koekje schreef: Provoost ben ik echt al jaren niet meer geweest! Misschien kan ik het eens overwegen als Vera dan geen middagdutje doet en ik haar op tijd in slaap krijg, zodat meneer kan oppassen. Is ook wel eens leuk voor mij. En ik vind bier helemaal niet vies.
Nee, hij zit al te kijken voor een no-ma'am bord, net als Al Bundy![]()