Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dian schreef: als ik die kleur smurfensnot alleen al zie, heb ik genoeg gehadDan neem jij een lekkere zak pepernoten, er staat vast nog wel ergene een zak voor half geld![]()
Robian schreef: Ik heb vandaag een zak spinazie gehaald.Je gebruikt hoofdzakelijk groene bladgroente. Dus een bloemkool staat niet echt bovenaan de lijst.
Morgen ga ik eens proberen een groene smoothie te maken.
Gooien jullie er eigenlijk alles doorheen of gebruiken jullie bepaalde groentes wel of niet?
Hanny schreef: Hoe zit dat dan met de nitraten in de groene groenten, die jullie dagelijks gebruiken?http://jessevandervelde.com/veelgesteld ... smoothies/ :
Ik weet best, dat het voordeel soms echt wel beter is dan het nadeel, maar is daar informatie over? Vooral omdat je het dagelijks drinkt.
Ik heb ook wel gelezen, dat sommigen zelf graag hun groenten zouden willen verbouwen, maar deze tijd van het jaar is er dus echt helemaal niets aan bladgroenten, alleen uit de kas, of verweggistan. Het blijft ingewikkeld om een beetje milieu vriendelijk te eten, of in dit geval drinken.
Hanny
Drijver schreef: Wat is "lujo"? Als ik ga googlen kom ik op een virus of een exclusief tassenmerk uitIk heb het gevonden hoor, ik had de naam van het stickertje op de vrucht gebruikt, maar das dus de naam van de 'fabrikant'![]()
Robian schreef: hoeveel bladgroente doen jullie er eigenlijk in?Aan volume evenveel als fruit. (heb ik ergens gelegen, en dat bevalt prima!)
Claudia N schreef: Heeft iemand een super lekker recept voor mijn manlief die zelden fruit eet en wars is van schilletjes en pitjes?Waarschijnlijk door er zelf naakt in te gaan liggen
Hij houd van zoet maar niet te en het moet fris smaken.
Waarmee kan ik hem verleiden tot het drinken van onze 1e smoothie?