Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Veel succes Sam en vooral veel plezier!

Hier op een laag pitje momenteel. Steeds als ik een date heb staan wordt het afgezegd. Krijg ik inmiddels wel een punthoofd van en dat is dan weer niet zo aantrekkelijk lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Vanmiddag was wel gezellig. Of er meer in zit weet ik niet goed. Ze is me wat behoudend ofzo en tegelijk ook wel interessant. Kortom, geen idee. ;D
hannabelgje schreef: Hier op een laag pitje momenteel. Steeds als ik een date heb staan wordt het afgezegd
Ooh wat vervelend zeg!

Jammer Ronald! Of vind je het wel even best zo.
Door Ronald
sam28 schreef: za 11 dec 2021, 16:08 Jammer Ronald! Of vind je het wel even best zo.
Ik ben niet wanhopig op zoek of zo hoor. En zeker nu met mijn nieuwe huisje amuseer ik me eigenlijk prima. Maar het zou leuk zijn om weer eens met iemand te kunnen delen.
Door Ronald
sam28 schreef: za 11 dec 2021, 18:15 Ja, dat herken ik wel. Ik ben ook niet super hard op zoek, beetje dubbel ook. Alleen is ook best. Maar zou het graag willen delen.
Daar komt bij mij dan nog eens een keer mijn onzekerheid naar vrouwen bij. Bij vrouwen waar ik niets van hoef en die niets van mij hoeven heb ik geen enkel probleem. Maar juist als ik iemand leuk vind, dan komen alle onzekerheden weer naar boven...
Door hannabelgje
Ronald schreef: Daar komt bij mij dan nog eens een keer mijn onzekerheid naar vrouwen bij. Bij vrouwen waar ik niets van hoef en die niets van mij hoeven heb ik geen enkel probleem. Maar juist als ik iemand leuk vind, dan komen alle onzekerheden weer naar boven...
Dat heb ik met mannen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
sam28 schreef: zo 12 dec 2021, 19:29 Blijkbaar ben ik funny and cute. Dat was wederzijds ;)
We doen ons best voor een nieuwe date voor ze op vakantie gaat naar haar ouders de 23e. :biggrin2:
Funny en cute. In één zin. En wederzijds. Klinkt als een leuk begin van misschien wel iets heel moois!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door