Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3423612
Lizzy schreef: do 08 apr 2021, 15:54 Zijn we d'r klaar voor?

Kleed 1 (Die vintage kleden van de Ikea zijn in het echt minder vintage :-X ).
IMG_20210408_154008[1].jpg

Kleed 2
IMG_20210408_154012[1].jpg

Check.

Auto zit een rekje in (hoeft ie niet direct bij de meiden - gaat er met een paar dagen weer uit).
Check.

Puppyboek gelezen (waar ik wel van denk "you need to be a super human") en kijk eens naar je hond van Monique Bladder en DVD Really Reliable Recall + aantekingen gemaakt.
Check.

Kuub beloningsvoertjes.
Check.

Vijf meter Biothane lijnen.
Check.

Doggyride uit de mottenballen gehaald.
Check.

Puppybench + puppypanelen neergezet (grotere bench staat in de schuur standby), voor als ik even niet op hem kan letten.
IMG_20210408_153919[1].jpg
Check.

Leo is nu alle elektriciteitssnoeren aan het beveiligen tegen puppytandjes.
Check.

Eten voor Sjoerd uit de vriezer gehaald voor morgen.
Check.

Menuutjes gemaakt tot 1,5 kg per dag aan BARF.
Check.

Verder zijn we helemaaaaal niet zenuwachtig hoor :biggrin2:
:biggrin2:
Schattig schattig. Jullie zijn zo schattig.
En ik voel de zenuwen tot hier.. :D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3423618
O jé, ik zat net te denken, hoeveel weken moeten jullie nog wachten op de vent met de zwoele ogen?
Maar het zijn helemaal geen weken meer, het zijn nog maar uurtjes :D

Super spannend, hopelijk liggen jullie al lekker te knorren .... veel plezier morgen....en we wachten vol spanning de eerste foto's af :biggrin2:
Door Lizzy
#3423629
Cathelijn schreef: vr 09 apr 2021, 07:40 En dan mag hij straks mee naar huis en dan gaat toch alles anders :biggrin2:

Heel veel plezier vandaag :D
I know ;D ;D ;D ;D

Ik vind het zelf ook stom hoor. Acht jaar geleden heb ik er twee tegelijkertijd gedaan en vond ik het heel eerlijk gezegd best een eitje. Maar kennelijk ben ik in 8 jaar heul roestig geworden :biggrin2: . Ik vind dit een goede reden om vaker 1 pup aan onze groep toe te voegen, dan blijf je een beetje in vorm :biggrin2:
Door Lizzy
#3423634
pearlsofpassion schreef: vr 09 apr 2021, 08:04 8 jaar geleden had je ook een moederhond en kende je ze van dag 1...
Das wel heel anders he.


Maar je redenering dat er vaker een pup moet komen kan ik volledig volgen hoor.. ::) ;D
Ja, dat is zo hoor, dat scheelde enorm. Maar dan nog, ik had er twee. Dat brengt zo weer z'n eigen dingetjes met zich mee :biggrin2:

Mijn redenering staat als een huis hè! Hahaha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door