Oei oei, hopelijk betert het snel!
Vechten kleine meid!
Weet je nu al wat het precies is waar ze plekken van krijgen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑vr 12 nov 2021, 07:06 Oei oei, hopelijk betert het snel!Nee er is nu een afkrabsel gemaakt en de uitslag duurt twee weken. Hopelijk komt daar iets uit. Het gekke is dat de mijt middelen wel steeds helpen, dus dan zou het geen schimmel moeten zijn. Maar het komt steeds weer terug, dus dat is ook weer vreemd als het mijten zijn.
Vechten kleine meid!
Weet je nu al wat het precies is waar ze plekken van krijgen?
Lizzy schreef: ↑vr 12 nov 2021, 08:14 Oh bah zeg. Ik ga voor je duimen. Jeetje, ze leven bij jou echt in een hemel op aarde. Zo frustrerend he, als ze dan van die vage dingen mankeren, niet optimaal gezond zijnJa dat is het! Ze moeten gewoon gezond en blij zijn, die kleine schattige smurfjes.![]()
hannabelgje schreef: ↑za 13 nov 2021, 08:53 Ik zou ze aan de echinea force van dr vogel zetten. Deed ik bij mijn ratjes ook. Gewoon in het drinkwater. Ook zou ik wat extra vitamine c geven.In wat voor doseringen? Muizen zijn heel flink kleiner dan ratjes, ze wegen 70-80 gram denk ik.
Sterkte daar met de kleintjes.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Kaela schreef: In wat voor doseringen? Muizen zijn heel flink kleiner dan ratjes, ze wegen 70-80 gram denk ik.Ik zou gewoon wat druppels echinea in de waterfles doen. Vitamine c in natuurlijke vorm. Een stukje manderijn zoiets.
pearlsofpassion schreef: ↑zo 14 nov 2021, 13:11 Ik zou denken nog minder. Volwassen gerbils wegen 80gr.. Muizen zijn nog wat kleiner toch.Oh wel hoor. Ik heb de mijne eigenlijk nog nooit gewogen, maar 100 gram is geen uitzondering.