Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3290410
Ahhhh wat een lief hondenmaatje is er bij jullie komen wonen! Ik hoop dat hij snel ingeburgerd is bij jullie en samen met zijn "stippenbroertje" lekker de boel op zijn kop gaat zetten ;)
Door hamada
#3290494
Wat mooi dat hij nu al zo'n vooruitgang toont.
Hij wordt vast fantastisch. :)

Toen wij Vlek kregen had ze nog naweeën van een demodex infectie, fors ontstoken oren, giga ontstoken anaalklieren, jeukende kale plekken op haar lijf en poten.
Na een laatste AB kuur hebben we haar op kvv en CBD olie gezet. De ontstekingen verdwenen en kwamen niet meer terug.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3290599
Tungsten doet het goed! Hij is in 1 week al verder gekomen dan Nuria in een half jaar. Hij is zo lief en braaf en gehoorzaam, echt een hele fijne hond. Lichamelijk zie je hem ook met de dag vooruit gaan :daisy:
IMG_5192.JPG
IMG_5192.JPG (3.49 MiB) 1597 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3290708
-Annemarie- schreef:Wat een fijne berichten zeg! :thumbup:

En ik vind Tungsten zo'n leuke naam! Moet ik altijd aan Keepvogel denken. :)
Yes! Daar is hij onder andere naar genoemd. Dat is ook zo´n schattig hondje, beetje een held op sokken.
En Tungsten is een andere benaming van het scheikundig element wolfraam, en dat is een heel mooi robuust metaal, beetje blauwig, prachtig.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3290711
Oh, ik ben zo blij voor jullie!
Wat geweldig dat hij al in een week zo enorm opgeknapt is!

En wat een verschil op de foto's zeg!

Het lijkt me zo genieten, met elk klein stapje dat hij vrijer wordt. Zoals dat hij op zijn rug lag te slapen. :smitten:
Door Lizzy
#3290918
Spikkelneus schreef:Zie hem zitten dan! Wat een beest <3

IMG_5235.JPG

Hahahahaha, wij noemde dit altijd de Namara's-zit (fokker van Linga - Linga neemt ook graag deze houding aan :biggrin2: ) maar we moeten deze houding qua naam gaan omdopen ;D ;D ;D

Hij ziet er relaxed uit!
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3290933
Lizzy schreef:
Hahahahaha, wij noemde dit altijd de Namara's-zit (fokker van Linga - Linga neemt ook graag deze houding aan :biggrin2: ) maar we moeten deze houding qua naam gaan omdopen ;D ;D ;D

Hij ziet er relaxed uit!

Ohh, tja die aap van mij zit ook altijd zo Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door