Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paul_Barte
Dood in het vizier door Stephen Hunter.....

Vietnam-veteraan en scherpschutter Bob Lee Swagger leeft teruggetrokken in de bergen van Arkansas. Een absolute eenling die met niemand iets te maken wil hebben. Dan wordt Sagger verleid om uit zijn isolement te komen en wordt hij meegesleept door een maalstroom van geweld, intriges en misleiding. Alle vaardigheden die Swagger in Vietnam heeft geleerd, heeft hij nu nodig om te overleven...

De film Shooter is hiervan afgeleid.

Berespannend!!

Grtz
Paul
Door -Saskia-
Paul_Barte schreef: Dood in het vizier door Stephen Hunter.....

Vietnam-veteraan en scherpschutter Bob Lee Swagger leeft teruggetrokken in de bergen van Arkansas. Een absolute eenling die met niemand iets te maken wil hebben. Dan wordt Sagger verleid om uit zijn isolement te komen en wordt hij meegesleept door een maalstroom van geweld, intriges en misleiding. Alle vaardigheden die Swagger in Vietnam heeft geleerd, heeft hij nu nodig om te overleven...

De film Shooter is hiervan afgeleid.

Berespannend!!

Grtz
Paul
Oh, die film heb ik net gekeken. Geweldig verhaal. Nooit geweten dat er een boek van was.
(Overigens is in de eerste 10 minuten van de film de hond van Swagger te zien, die écht als 2 druppels water op Wodka lijkt)  :)
Door BusKay
hannabelgje schreef: Nee ik heb geen werk Afbeelding
Oh... dus je haalt deel 8/II voor de 14e nog....  :biggrin2: :biggrin2:

Prima, dan laat ik m'n honden nog even een weekje rennen hier op het strand van Koksijde (gister waren ze door het dolle heen!!)
Door Nynke
Nu Doelwit van Dick Francis. Eentje die ik nog maar 1 keer eerder heb gelezen en da's al heel wat jaren geleden  :D :D
Door Tanna
Nynke schreef: Nu Doelwit van Dick Francis. Eentje die ik nog maar 1 keer eerder heb gelezen en da's al heel wat jaren geleden  :D :D
Hee Nynke, ook een Dick Francis fan? Wat leuk!
Door Martine-Tom
Tanna schreef: Hee Nynke, ook een Dick Francis fan? Wat leuk!
ze probeerd mij nu ook te besmetten :biggrin2:

Ik zit nu in afvalrace van Dick Francis
Door Nynke
Al bijna mijn hele leven "Tanna" !!  Ik heb ze allemaal gelezen en heb er ook aardig wat op zolder staan, voornamelijk de afgeschrevenen van de bieb. Heb toevallig gisteren een dubbele gekocht bij de kringloopwinkel in B'drecht. Rookgordijn/Grote gok.  :) :) :)
Door Tanna
Nynke schreef: Al bijna mijn hele leven "Tanna" !!  Ik heb ze allemaal gelezen en heb er ook aardig wat op zolder staan, voornamelijk de afgeschrevenen van de bieb. Heb toevallig gisteren een dubbele gekocht bij de kringloopwinkel in B'drecht. Rookgordijn/Grote gok.  :) :) :)
Ik heb ze allemaal, sommige titels Nederlands en Engels, maar de meeste alleen Engels. De laatste boeken heeft hij samen met zijn zoon Felix geschreven en na Dicks dood is Felix blijven schrijven.
Door hannabelgje
Tanna schreef: Ik heb ze allemaal, sommige titels Nederlands en Engels, maar de meeste alleen Engels. De laatste boeken heeft hij samen met zijn zoon Felix geschreven en na Dicks dood is Felix blijven schrijven.
Wat zijn het eigenlijk voor boeken? Jullie maken me nieuwsgierig. 
Door Tanna
Martine-Tom schreef: ze probeerd mij nu ook te besmetten :biggrin2:

Ik zit nu in afvalrace van Dick Francis
Die Nynke! :thumbup:
Door marina
Elvira schreef: ik ben net begonnen aan 'wat ons niet kan doden' : de opvolger van de millennium triologie.
Ik 1 dag uitgelezen, goehoed!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door