Mieke L. schreef:Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)jij ook al!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef:Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)jij ook al!!!!
Mieke L. schreef:Hier mag ie ook best komen hoorjij ook al!!!!
-Saskia- schreef: Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)zo erg
Martine-Tom schreef: Hier mag ie ook best komen hoor
(Mag ie beginnen het onkruid uit de tuin te organiseren)
-Saskia- schreef: Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)
Mieke L. schreef: zo ergJa. Zo erg dat eigenlijk de haarkleur niet past in de sorteringcriteria. Begint niet met een l.![]()
Angelique schreef: Vroeg me al af waar je bleefGij lijkt mij ook te kennen.![]()
-Saskia- schreef: Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)
-Saskia- schreef: Ja. Zo erg dat eigenlijk de haarkleur niet past in de sorteringcriteria. Begint niet met een l.Ik weet nog wel een criterium beginnende met een l !!!!![]()
Pluto schreef: Ik weet nog wel een criterium beginnende met een l !!!!vertel
![]()
Maxi's 3-tal schreef:Cup dubbel D vergeten?
1.80m, 21 jaaren blond.
Pluto schreef: Ik weet nog wel een criterium beginnende met een l !!!!Hé, dat soort dingen zegt Riek altijd!
![]()
-Saskia- schreef: Dat is 3. En we sorteren ons op lengte, leeftijd en haarkleur. 8)En niet eens op alfabetische volgorde! Jij valt af!
Martine-Tom schreef: Cup dubbel D vergeten?Ik wilde net aanvullen: 90-60-90![]()
-Annemarie- schreef: Ik wilde net aanvullen: 90-60-90Goh dat zijn nou precies mijn maten!![]()
Martine-Tom schreef: En niet eens op alfabetische volgorde! Jij valt af!Wel! Maar dan beginnend bij Z, staat het prima zo.![]()