Mieke L. schreef: foto!!heb ik niet, toen de fotograaf me zo zag liep hij hard weg

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: foto!!heb ik niet, toen de fotograaf me zo zag liep hij hard weg
Mieke L. schreef: foto!!+1
nova schreef: heb ik niet, toen de fotograaf me zo zag liep hij hard weg![]()
![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Jimi Hendrix belde; hij wil zijn haar terug!![]()
Martine-Tom schreef: Kreeg vorige week op 1 of andere datingsite nog een 19 jarige achter me aan...zeer flatterend...tot ie over "daten met een oudere vrouw begon"19 jaar!!! ga met je autotjes spelen!
![]()
Ik ben 34![]()
Riek schreef: Oké, dan moet ik er zelf ook maar aan geloven.Nou, zeker een mooie foto! Je straalt helemaal
Alhoewel ik het een drama vind om op de foto te gaan.
Heb dus ook goed mijn best gedaan om een mooie van mezelf te zoeken.
Dit was vorig jaar mei.
Vind het hartstikke leuk om de gezichten achter de namen nu eens te zien.
Esther Q schreef:Ohhh ook heel subtielEen jonge knul had het laatst in mijn bijzijn over mij en oudere vrouwen in 1 zin en keek me toen verschrikt aan en zei: 'oh sorry, ik bedoel niet echt oud hoor.'
Maar ik dacht dat je begin 20 was. Je hebt idd prachtig haar
![]()
Lizzy schreef: Wie is dit?De opzet hier is...plaats een foto van jezelf, dus wilde gok...ik denk dat het chipjolie is
Angelique schreef: De opzet hier is...plaats een foto van jezelf, dus wilde gok...ik denk dat het chipjolie isZou je denken?![]()
Monique77 schreef: Wat grappig dat je bij bepaalde namen hele andere gezichten voor je hebt he ?Klopt, moet zeggen dat ik sommige heel anders voorgesteld had
Leuk idee dit topic![]()