Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Het feit dat hij het alweer kan voelen dat hij moet plassen vind ik al heel wat hoor.Ik ook hoor Hanna. En het is uiteraard niet zo dat de beklemming ineens verdwenen is, dus daar zal ook heus wel verschil in zitten.
Pauline schreef: Ik ook hoor Hanna. En het is uiteraard niet zo dat de beklemming ineens verdwenen is, dus daar zal ook heus wel verschil in zitten.helaas niet nee. Schrik ook niet als het dadelijk weer even een stapje terug zou gaan ipv vooruit, dat kan. Hoop dat het niet gebeurd trouwens en alleen maar bergop gaat!
Lil schreef: helaas niet nee. Schrik ook niet als het dadelijk weer even een stapje terug zou gaan ipv vooruit, dat kan. Hoop dat het niet gebeurd trouwens en alleen maar bergop gaat!Vandaag ging het idd wat minder met Joep. Hij kan normaal al slecht tegen warm weer, 15 graden is voor Joep meer dan genoeg, maar nu is het helemaal lastig. Vanochtend wel wezen poedelen en dat vindt hij ook heerlijk. Tannetje vond dat ook een prima actie. Vanmiddag dus naar Tannetje en die was ook heel stellig in haar "het komt wel goed". En daar geloof ik ook heilig in, het komt echt wel goed. Nu ligt hij uitgeteld in de keuken op de plavuizen, zonder luier. Laat maar lekken als het gebeurt, zo'n luier is ook nog eens hartstikke warm en dat dier heeft het al zo warm.![]()
Pauline schreef: Vandaag ging het idd wat minder met Joep. Hij kan normaal al slecht tegen warm weer, 15 graden is voor Joep meer dan genoeg, maar nu is het helemaal lastig. Vanochtend wel wezen poedelen en dat vindt hij ook heerlijk. Tannetje vond dat ook een prima actie. Vanmiddag dus naar Tannetje en die was ook heel stellig in haar "het komt wel goed". En daar geloof ik ook heilig in, het komt echt wel goed. Nu ligt hij uitgeteld in de keuken op de plavuizen, zonder luier. Laat maar lekken als het gebeurt, zo'n luier is ook nog eens hartstikke warm en dat dier heeft het al zo warm.Dikke kus voor Joep