Omg.. Heb tot half 12 geslapen

Ik zal het wel nodig gehad hebben

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Is goed Jeroen! Dan ben ik thuis. Zal zorgen voor lekker gebak.Dan neem ik weer lekkere trek mee!
Omg.. Heb tot half 12 geslapen
Ik zal het wel nodig gehad hebben![]()
Nadia schreef: Kump good! Laat maar even weten waar je tzt zin in hebtAls het bij een goede bakker weg komt , lust Jeroen (bijna) alles![]()
Ronald schreef: Als het bij een goede bakker weg komt , lust Jeroen (bijna) allesZe bakt zelf dus, vul maar in!![]()
fem fatale schreef: Met het UWV afgesproken dat ik de gegevens van het CBR even in zou scannen en naar ze zou mailen, maar 5 attachments was te groot, 3 attachments was te groot, 2 attachments was te groot...Kan kloppen, de beveiliging springt erop. een debiteur heeft onlangs via myshare of zo geprobeerd mij bestanden te sturen maar ik kon er niet bij
Nu dus 5 mailtjes met ieder 1 pagina. Ik overweeg sterk om het even op google drive te gooien en te sharen, maar dat zal het UWV dan ook wel niet mogen.
fem fatale schreef: Superonhandig, want ik stuur ze wel vaker documenten. Blijkbaar pasten die tot nu allemaal op 1 kantje ofzo.Heb je er een pdf of een jpeg van gemaakt?
fem fatale schreef: Superonhandig, want ik stuur ze wel vaker documenten. Blijkbaar pasten die tot nu allemaal op 1 kantje ofzo.Normaal gesproken als je JPG hoge resolutie inscant (of PDF hoge resolutie) kunnen bestanden best wel groot worden.
Ronald schreef: Normaal gesproken als je JPG hoge resolutie inscant (of PDF hoge resolutie) kunnen bestanden best wel groot worden.Dat dus.
Ik gebruik voor PDF altijd een lagere resolutie en dan wordt één A4-tje zo'n 1.2 MB. En daar kun je er prima 5 van aan een mailtje hangen.
Ronald schreef: Was gelukkig vrij snel onder controle. Je moet er toch niet aan denken dat dat hele gebied in de as gelegd wordt!Als er elk half jaar zo'n fik is, blijft er al snel niet zoveel meer over