Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Maxi's 3-tal schreef: Wij hebben hier vlierbessen honing wijn. Eindelijk eentje die ik ook lekker vind.

Zo, dat is wel een rel waard toch? :biggrin2:
Een rel..nou nee, we vallen er meer een beetje stil van  :biggrin2:

Is dat niet alegezus zoet?
Ronald schreef: Jij drinkt toch helemaal niet? Hmm...
Klopt Ronald, allemaal slechte invloed van Michiel. :biggrin2:

Ik had ook nog nooit iets gevonden wat ik lekker vond moet ik zeggen. 1 klein glaasje van deze is net lekker. Bij toeval geproefd op een braderie.
lauraV schreef: pfff heb ook wel zin in een borrel  :-[ .... alleen om meteeen met 37% sterke borrel te gaan beginnen is ook weer zo wat  :P ....
Hoezo? Het is "zweistellig", zegt de Duitser - dubbele cijfers in de tijdaanduiding, dus dan mag het. :biggrin2:
Door Ronald
Anne in Duitsland schreef: Hoezo? Het is "zweistellig", zegt de Duitser - dubbele cijfers in de tijdaanduiding, dus dan mag het. :biggrin2:
Daarom heb ik de klok op de computer op "voorloopnul" staan. Dus om 8:00 uur is het bij mij 08:00 uur... en dat is dan ook zweistellig  :P
Door lauraV
Ronald schreef: Daarom heb ik de klok op de computer op "voorloopnul" staan. Dus om 8:00 uur is het bij mij 08:00 uur... en dat is dan ook zweistellig  :P
;D ;D
ok dan maar een smirnoffje zonder rocks  :biggrin2:
ff ontspannen  8)
met triggerfinger "let it ride "  op de achtergrond ...
Laatst gewijzigd door lauraV op zo 04 mei 2014, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door