Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Crisis in de supermarkten  :o we hebben het overleefd.

Wel even een hartverzakking gehad. We reden achter mijn moeder aan, stonden in een lange rij voor de stoplichten te wachten. Vlak voor de auto van mijn moeder stak een vrouw over, met een kinderwagen. Die zag mijn moeder stil staan, en keek dus alleen maar rechts. Alleen sta je daar normaal met twee rijen naast elkaar te wachten voor linksaf en rechtdoor en kwam er dus nog een auto van links voorbij, dat schol echt maar een haar met die kinderwagen  :-\ vrouwtje helemaal boos, maar ja, ze liep echt gewoon niet op te letten. Had echt einde kindje kunnen zijn...
Ronald schreef: Gezwaaid naar BoZ, en inmiddels aangeland in het pittoreske Wolphaartsdijk.

Wat een verkeer onderweg, zeg!
Heb ik woensdag gedaan! Had een rondje Made, Teteringen, Breda, Oud-Gastel, Goes, Middelburg, Oostkapelle, Vrouwenpolder, Burgh-Haamstede en dan terug naar huis. 630km en bijna 14u gewerkt ::)

Heb het dus best druk gehad vd week..
Mini's 3-tal schreef: Heb ik woensdag gedaan! Had een rondje Made, Teteringen, Breda, Oud-Gastel, Goes, Middelburg, Oostkapelle, Vrouwenpolder, Burgh-Haamstede en dan terug naar huis. 630km en bijna 14u gewerkt ::)

Heb het dus best druk gehad vd week..
Wel toe aan het weekend zou je dan denken  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door