Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Extreme
Mini's 3-tal schreef: Woorden zijn overbodig denk ik. Auto tot het dak vol, dus Charlie op schoot.
Ookal had je in een super lege dubbeldekkerbus gereden, ik denk dat niemand je los had kunnen weken van je krullebol  ;)
Mini's 3-tal schreef:
Woorden zijn overbodig denk ik. Auto tot het dak vol, dus Charlie op schoot.
Gos toch! Ik had helemaal niet gezien dat er een foto bij zat, zo traag ging het uploaden, maar door de commentaren van de anderen begon ik iets te vermoeden.

Wat een lieve foto! Kan me voorstellen dat je het niet droog hield, zo'n hereniging is toch een emotionele gebeurtenis. Maar wat fijn dat het goed gaat, ook met de katten! Geniet, geniet!

En wat Michiel en honden betreft: dat zit best goed! 8)
Borke schreef: Leuk die katten en die hond, maar hoe gaat het met Michiel???
Goed hoor. :biggrin2:

Maar die is heel lief voor Charlie, dus ook dat zit wel goed.
Over een tijdje heeft Charlie hem compleet om zijn krullenpootje gewonden.

Grappig ook dat de mensen hier in de flat allemaal gelijk verliefd reageren op Charlie, zo leuk!
Borke schreef: Poedels zijn dan ook heeeeeel erg leuk, maar ja Michiel is je levenspartner en een hond er opeens bij, dat is toch even wennen  8)
Tuurlijk is dat heel erg wennen.
Maar we hebben er van tevoren natuurlijk wel goed overleg over gehad.  :)
Michiel is een kattenmens, dat wisten we, dus vandaar goed overleg. Want als ik door bijvoorbeeld mijn knie echt even niet met Charlie kan lopen, dan moet ik wel weten of Michiel dat dan over wil nemen.

Charlie's komst is nu ook echt voorgoed, dat is iets wat we gelijk hebben gezegd, daarom eerst echt alles doorgesproken.

En ja, poedels zijn echt heel erg leuk!
We zijn nu een paar dagen verder en het gaat hier eigenlijk heel goed.
Charlie laat de katten aardig met rust. Ook de katten zijn weer aardig in hun eigen doen, durven weer eens te spelen en trekken weer eens een sprintje. Charlie vind dat wel mega interessant, maar gaat er niet achteraan.
Ik hou ze in de gaten, maar het moet helemaal goedkomen zo. :)
Moet ook wel lachen om Liza, die lijkt echt uit te proberen waar Charlie wel op reageert, steeds hard langsrennen en dan steeds iets dichter langs Charlie. :biggrin2:

Charlie eet nog niet lekker, dat was altijd al een puntje, maar door deze hele nieuwe wending voor hem is dat erger geworden. Maar goed, ik hoop dat ook dat beter zal worden.

En verder? Ik geniet! Met lopen moet ik wel echt opletten en even zitten tussendoor, want de pijn is niet grappig, maar dat vergeet je toch spontaan als je Charlie zo blij en vrolijk ziet rennen en huppelen. :-*
En geweldig hoe hij luistert, hij kent alle commando's nog.
Ik kan merken dat hij niet veel meer liep want zijn conditie is ook minder geworden (zeker niet slecht maar ik liep natuurlijk altijd erg veel met hem), maar dat is geen probleem, die wordt gauw genoeg weer beter.
Straks wil ik ook weer lekker stukjes met hem fietsen.

Toen Michiel vanavond thuis kwam begroette hij hem ook helemaal blij en enthousiast, zo leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door