Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- Judith - schreef: Dank lieffies  :-*. Het is allemaal wel veel, merk ik. Vooral omdat ik mijn vader 14 jaar geleden ook aan de gevolgen van darmkanker heb verloren, en mijn moeder nu in dezelfde situatie zit. En mijn moeder en ik zijn ons gezin, meer zijn er niet.
Een hele dikke knuffel voor jullie, ik denk aan jullie. :-*
Door Martine-Tom
Pff vannacht inene zooo ziek, wiebelend naar de wc gelopen waar ik kotsmisselijk werd en bijna flauwviel, nog net op de bank kunnen storten waar ik idd wegtrok, en zo een uur half bij bewustzijn gelegen voor ik weer een beetje normaal werd. Echt zo eng omdat het maar bleef duren en niet afzakte, na een uur was het gewoon plots over, op wat wiebelig en trillerig na.
Geen idee waar het vandaan kwam, merk dat ik me daar best wat onzeker door voel, ondanks dat het nu gelukkig wel beter gaat.

Nu eens pogen wat te eten, kijken hoe dat gaat.
Hmmm, klinkt niet goed, Martine. Gaat het weer een beetje?

OT:
Lekker relaxed opgestaan, hondjes (ja, 2  :D) wakker geschud, uren verantwoord, mailtjes weggewerkt, betalingen gedaan, ontbijtje, badje, badkamer in de antikal, tuindeuren open, ramen open, keukendeur open, en genieten van de eerste zonnestraaltjes. Zo een beetje puinruimen in de tuin, heerlijk!  8)
Door Martine-Tom
Ja geloof het wel, met Tom gelopen en om boodschappen geweest en gegeten en voel me nu weer wat rarig worden. Ik wacht nog ff af anders ga ik de HAP maar bellen, aangezien ik echt niet kan plaatsten wat het is *vinnut eng*
Martine-Tom schreef: Ja geloof het wel, met Tom gelopen en om boodschappen geweest en gegeten en voel me nu weer wat rarig worden. Ik wacht nog ff af anders ga ik de HAP maar bellen, aangezien ik echt niet kan plaatsten wat het is *vinnut eng*
Bellen kan nooit kwaad, zorgen maken en het eng vinden, kan de boel alleen maar versterken. Wel af en toe hier melden, he? Anders bellen we 112.
Vervelend hoor, dat soort dingen. Geen last van overige klachten in het gehoororgaan? Is het geen bloeddrukdip? Daar kun je raar van worden. Of het kan iets een storing het gehoororgaan zijn? iets als een lichte een zijdige menière aanval zijn. De klachten die je beschrijft komen een beetje overeen.
lauraV schreef: woensdag is hier de 1e operatie geweest ... er zijn 28 poliepen weggehaald ...volgende week de 2e operatie ...

Oj, heel veel sterkte dan maar weer volgende week... :-*

@ Judith, jullie ook heel veel sterkte. Het is inderdaad zo oneerlijk dat iemand zo hard moet vechten en als 'dank' nog ff een forse chemokuur erachteraan krijgt.  :-*
Laatst gewijzigd door K&D op za 08 mar 2014, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo... vanmorgen de baas weer blij gemaakt met gewerkte (over!)uurtjes. Daarnaast de uurtjes van afgelopen week netjes geboekt, zodat ook de boekhouder weer blij is.

Nu even BP, dan koffie met lief, boodschapjes doen en vanmiddag genieten van de lente.
*Dorothea* schreef: nee wat moet je met dat mooie weer buiten doen....
Precies, stel je voor dat we ons amuseren met een lekkere wandeling in het lentezonnetje, of erger nog, een ijsje bij de ijssalon, waarvoor het eigenlijk te koud is, maar ja hij opent maar 1 keer per jaar voor de eerste keer zijn deuren.......

Nee, dan ben ik erg gelukkig dat ik hier weer een bijdrage zit te leveren om ons begrotingstekort te dichten!
8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door