Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Alba
Oh wat jammer zeg, niet voorbestemd moet je maar denken maar wat een domper. Kreeg ze toch koude voeten?
Door Ramses1
Ruk zeg! Jullie waren al zo'n eind op weg.  :(

Nou ja, zoals de anderen ook al schreven dan was dit gewoon jouw toekomstige huis niet.
Snel doorzoeken nu je de smaak te pakken hebt!

Veel succes!
Door Martine-Tom
Alba schreef: Oh wat jammer zeg, niet voorbestemd moet je maar denken maar wat een domper. Kreeg ze toch koude voeten?
Ik denk het.
Ik kreeg een appje "Ik doet tog mar nie" en daarna werd ik geblocked  :P

Met de volgende ben ik al foto's aan het uitwisselen dus dat gaat de goede kant op, die wil specifiek naar Zeeland en zoekt al een paar jaar, dus dat zijn vast gunstige tekenen.
Vlakbij het voormalige WHG dierenziekenhuis in R'dam is het.
Door Lil
Martine-Tom schreef: Ik denk het.

Met de volgende ben ik al foto's aan het uitwisselen dus dat gaat de goede kant op, die wil specifiek naar Zeeland en zoekt al een paar jaar, dus dat zijn vast gunstige tekenen.
gevalletje ik heb wat "mooiers" aangeboden gekregen?  :-\

Ik duim dat deze wat gaat worden.
Door Tanna

Da's eventjes helemaal aan de andere kant van de stad, zeg!
Door Debbie1982
Tanna schreef: Da's eventjes helemaal aan de andere kant van de stad, zeg!
valt wel mee hoor. Brienenoordbrug over en bij Feyenoord eraf.

Spannend weer!
Door Tanna
Debbie1982 schreef: valt wel mee hoor. Brienenoordbrug over en bij Feyenoord eraf.

Spannend weer!
Mensen van over de rivier komen niet zo snel op zuid, dat is te ver weg voor ze............. ;)
Leuk hoor, je hebt dan diverse parken met losloopgebieden in de buurt!
Door Tanna
Debbie1982 schreef: Hahaha. Oké. Ik woon in Kralingseveer, maar kom heel vaak op zuid ;)
Vroeger ging dat zo lekker makkelijk met het pontje, ideaal!
Door -Annemarie-

Oh, dat is niet zo netjes zeg (zacht uitgedrukt).  :(

Maar, die kant van Rotjeknor is best oké hoor!  :)  *zegt zij die de middelbare school op Zuid deed*  ;)
En vlak bij het WHG zitten is nooit verkeerd.  :D

Succes, Martine!  :-*
Door Parelridder

Getver, wat een manier van afzeggen.. En dan aansluitend blocken.. >:( Zelf vermoed ik dat ze in bozigheid op de ex dacht hem lekker een hak te zetten middels ver-huizen met hun kind. Allemaal invulling van mij, n.a.v. wat ik vaak hoor. In dat geval is er stomweg totaal geen rekening gehouden met dat er een 3e partij bij betrokken is en hoe dat voor jou is :-\
Maar goed, gelukkig heb je al een volgende geinteresseerde ;) Als het ook maar een beetje interessant is, gewoon gaan kijken bij elkaar. Mij heeft het iig heel veel geleerd over wat ik persé wel/niet zoek door allerlei huizen en buurten te bekijken. Dus zelfs als het dan niet is wat je hoopte, is het niet zinloos (en best leuk :) )
Heel veel succes en geluk!! Benieuwd naar de woning nabij WHG! Heb je gehoord waarom ze na jaren zoeken nog niets gevonden heeft? (kwestie van zeer gering aanbod of voldeed het nooit?)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door