Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Alba schreef: Oh wat jammer zeg, niet voorbestemd moet je maar denken maar wat een domper. Kreeg ze toch koude voeten?Ik denk het.
Martine-Tom schreef: Ik denk het.gevalletje ik heb wat "mooiers" aangeboden gekregen?
Ik kreeg een appje "Ik doet tog mar nie" en daarna werd ik geblocked
Met de volgende ben ik al foto's aan het uitwisselen dus dat gaat de goede kant op, die wil specifiek naar Zeeland en zoekt al een paar jaar, dus dat zijn vast gunstige tekenen.
Vlakbij het voormalige WHG dierenziekenhuis in R'dam is het.
Martine-Tom schreef: Ik denk het.Da's eventjes helemaal aan de andere kant van de stad, zeg!
Met de volgende ben ik al foto's aan het uitwisselen dus dat gaat de goede kant op, die wil specifiek naar Zeeland en zoekt al een paar jaar, dus dat zijn vast gunstige tekenen.
Tanna schreef: Da's eventjes helemaal aan de andere kant van de stad, zeg!valt wel mee hoor. Brienenoordbrug over en bij Feyenoord eraf.
Debbie1982 schreef: valt wel mee hoor. Brienenoordbrug over en bij Feyenoord eraf.Mensen van over de rivier komen niet zo snel op zuid, dat is te ver weg voor ze.............
Spannend weer!
Debbie1982 schreef: Hahaha. Oké. Ik woon in Kralingseveer, maar kom heel vaak op zuidVroeger ging dat zo lekker makkelijk met het pontje, ideaal!![]()
Martine-Tom schreef: Ik denk het.Oh, dat is niet zo netjes zeg (zacht uitgedrukt).
Martine-Tom schreef: Ik denk het.Getver, wat een manier van afzeggen.. En dan aansluitend blocken..