Net even naar de intratuin geweest en daar een paar groentenplantjes gescoord en lange bamboestokken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Poeh, de afgelopen weken is mijn mama steeds gekomen om een paar uurtjes te helpen, en nu is de zolder en de bovenverdieping echt gewoon weer goed aan kant. Bijna alle kasten ook weer helemaal uitgezocht, opgeruimd én gepoetst enzo. Nu alleen nog een keer de knieschotten op de zolder, maar daar zitten van die schuifdingen voor dus dat is niet te zien. Als ik nu boven rondkijk geeft het echt een leeg gevoelFijn hè, dat mama's zo lief zijn
Nu nog eens een goedkope aanbieding van laminaat tegen het lijf lopen, er ligt nu nog vloerbedekking op zolder nl... van de vorige bewoners, oud en donker. Die zolderkamer gebruiken we eigenlijk niet, maar die vloerbedekking eruit zou toch wel errug fijn zijn!
Mowgli schreef: Fijn hè, dat mama's zo lief zijnJa hele lieve mama
Mijn moeder kwam mij ook regelmatig helpen toen ik nog in Nederland woonde. Mijn ex deed nauwelijks iets in het huishouden en ik was na 26u. werken zo kapot dat ik huishouden zwaar vond. Bijwerking van de burn out.
Dus mijn moeder kwam dan regelmatig en dan pakten we samen de klussen aan die bleven liggen. Dat mis ik wel hoor! Want het was ook altijd erg gezellig![]()