Senta schreef: Waarom is dat een miskoop? Klinkt fenomenaal!Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Senta schreef: Waarom is dat een miskoop? Klinkt fenomenaal!Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond!
Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij kromBij ons was na 3 x de laag eraf!![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik neem aan dat na gebruik huis + garage tot de grond waren afgebrand maar het onkruid nog fier overeind stond!O geen aanrader dus![]()
Lizzy schreef: Hoe ziet die schaar van Action eruit? Ik had 2 hele goeie universele scharen van de AH. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaren. Kennelijk was de uiterste houdbaarheids datum voorbij want binnen 3 dagen allebei gebroken op een stukkie karkas (terwijl ie daar moeiteloos doorheen knipte). Metaalmoeheidhij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.. Nou heb ik een nieuwe van de Ap maar die is lang zo goed niet
![]()
*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??
pike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??ja het waren karkassen, maar wel 2 per zakje...
Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
pike schreef: Effe off topic: waren de rugstukken toch karkassen??Ik gebruik nooit antikalk en de vorige is 24 jaar meegegaan
Bij de action koop ik altijd antikalkpoeder voor de wasmachine. En die draait al minstens 12 jaar dus dat zal wel oke zijn denk ik.
*Dorothea* schreef: hij lijkt op een snoeischaar, lag ook bij de tuinspullen, maar volgens de verpakking moet je er staaldraad mee door knippen. Hij heeft zwart met blauwe handvaten. 2,79 als ik het goed onthouden heb, knipt in ieder geval moeiteloos door een eendenkarkas.OK, thanks! Dan ga ik vandaag eens even shoppen! Ik kreeg net niet eens een kippenvleugelbotje door met de universele schaar van de AH
*Dorothea* schreef: Had ik al die fotolijst met afwijkende maat, kom er net achter dat de afwasborstel die ik bij de action heb gekocht zo breed is, dat ie niet in m'n glazen past.Tot nu toe alleen de keramische pan die geen succes is.
Ben benieuwd naar jullie miskopen van de Action.![]()
Fenixjuh schreef: Eindelijk een miskoop! De balletjes voor de hond, dacht ik al, maargoed, toch maar meegenomen. MISKOOP! zijn buiten op de tegels na 3x rollen al kapot, gelukkig zitten er 3 reserve in het zakje...Die waren hier ook binnen de minuut kapot![]()
Thea schreef: Keramische koekenpan. Na 3x stond hij krom3 keer? Goh wat een mazzel... de mijne was gelijk bol..![]()