Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Lil schreef: Ik google altijd voordat ik iets bestel. Deze had ik helaas niet gevonden. Komt vast doordat al die klachten onder de naam van een ander bedrijf staan. Vrijdag gaat een mail uit en daarna onmiddellijk een officiele ingebrekestelling.
En als je je geld terughebt en hem vervolgens in op amazon.de bestelt, ben je ook nog eens een stuk goedkoper uit!

Wel lullig hoor, dat je nog steeds niets hebt ontvangen. :(
Door Lil
Anne in Duitsland schreef: En als je je geld terughebt en hem vervolgens in op amazon.de bestelt, ben je ook nog eens een stuk goedkoper uit!

Wel lullig hoor, dat je nog steeds niets hebt ontvangen. :(
Dat geld terug is nu dus mijn grote vrees...
Door Anne in Zweden
Lil schreef: Dat geld terug is nu dus mijn grote vrees...
Dat snap ik. Heeft bol.com niet een of andere clausule dat als je bestelling niet wordt geleverd, je het geld weer terugkrijgt en dat zij achter de schuldenaar aangaan? Volgens mij heeft Paypal dat wel, als je daarmee betaalt. En de meeste creditcardfirma's ook volgens mij, als je kunt bewijzen dat er niet geleverd is boeken zij het geld weer terug op je rekening. Maar dan moet er wel iets terug te boeken zijn natuurlijk, en van een kale kip...

Ik hoop voor je dat het goedkomt!
Door Lil
Ik kan uit hoofde van mijn professie mooie brieven schrijven. Per mail, fax en aangetekende post. Vaak als ik mijn titulatuur gebruik is het ok. ik begin eerst eens lief en aardig haha. Zijn ze niet aardig: oei als ik aangifte doe zijn de rapen gaar.
Door Sweet Dutchess
Hier ook nog steeds niets ontvangen :-\.
Inmiddels al twee maal erachteraan gemaild en dezelfde mail terug ontvangen met de mededeling dat ze midden van de week nieuwe  voorraad zullen krijgen ( vorige week dus ook al  :-X)  en hem dan direkt zouden afsturen.
Het zou niet aan hun liggen ,maar aan de leverancier.
Inmiddels is het alweer donderdag en nog steeds geen mail ontvangen dat hij verzonden is.

Bij  amazon.de  moet je met credit card betalen  en die heb ik niet, dus daar bestellen is voor mij geen optie.
Door Lil
Sweet Dutchess schreef: Hier ook nog steeds niets ontvangen :-\.
Inmiddels al twee maal erachteraan gemaild en dezelfde mail terug ontvangen met de mededeling dat ze midden van de week nieuwe  voorraad zullen krijgen ( vorige week dus ook al  :-X)  en hem dan direkt zouden afsturen.
Het zou niet aan hun liggen ,maar aan de leverancier.
Inmiddels is het alweer donderdag en nog steeds geen mail ontvangen dat hij verzonden is.

Bij  amazon.de  moet je met credit card betalen  en die heb ik niet, dus daar bestellen is voor mij geen optie.
Hier idem. Eind van de middag gaat een mail uit dat ik ze de laatste termijn stel en dat ik ze anders officieel in gebreke ga stellen.
Door Sweet Dutchess
Lil schreef: Hier idem. Eind van de middag gaat een mail uit dat ik ze de laatste termijn stel en dat ik ze anders officieel in gebreke ga stellen.
Ik ben er  nu wel al zo'n beetje klaar mee en ga  ze zo meteen mailen , dat ze mijn geld retour mogen doen.

Op hun site staat wel degelijk dat hij in voorraad is  http://www.huishobby.nl/pc-fw-1003-prof ... molen.html
Bij mailen krijg je te horen dat hij niet in voorraad is
Door Lil
Goh je mag 3 keer raden...

midden volgende week, maar ze beginnen met goed nieuws de vleesmolen komt morgen op voorraad. Of ik aub wilde wachten met het ontbinden van de koopovereenkomst.

denkdenkdenk... neuh denk het niet. Bestel wel ergens anders.
Door Sweet Dutchess
Lil schreef: Goh je mag 3 keer raden...

midden volgende week, maar ze beginnen met goed nieuws de vleesmolen komt morgen op voorraad. Of ik aub wilde wachten met het ontbinden van de koopovereenkomst.

denkdenkdenk... neuh denk het niet. Bestel wel ergens anders.
Ik ontvang zojuist dezelfde mail.
Ik ga vriendelijk bedanken en annuleren.
Door rupa
Sweet Dutchess schreef: Ik ontvang zojuist dezelfde mail.
Ik ga vriendelijk bedanken en annuleren.
was zeker een groepsmail  ::)
gr rupa.
Door Sweet Dutchess
Ik heb inmiddels weer een mail retour van ze dat ze mijn geld retour gaan storten .

Inmiddels heb ik de proficook besteld via een andere duitse site  waar ik gewoon het bedrag naar kan overschrijven ,
Het scheelt me in totaal ook nog eens zo'n €20 , dat ik goedkoper uit ben incl. verzenden  :)
Door keetje
Sweet Dutchess schreef: Ik heb inmiddels weer een mail retour van ze dat ze mijn geld retour gaan storten .

Inmiddels heb ik de proficook besteld via een andere duitse site  waar ik gewoon het bedrag naar kan overschrijven ,
Het scheelt me in totaal ook nog eens zo'n €20 , dat ik goedkoper uit ben incl. verzenden  :)
Welke site is dat, inderdaad? ;)

Staat er trouwens ergens een keurmerk op die site die nu in gebreke blijft? Ik kan die nergens vinden.
Door Anne in Zweden
Hè, gelukkig kon de boel ontbonden worden. Nu maar hopen dat ze het geld ook inderdaad terugstorten. Maar wat je zegt, Lil: mooie brieven met veel ingewikkelde woorden doen vaak wonderen!

Een Finse vriendin van mij dreigde in het ziekenhuis waar ze lag te bevallen verkeerd behandeld te worden. Ze liet even hardop weten dat zowel zij als haar man advocaat zijn - het ziekenhuis wist niet hoe snel ze de fout moesten herstellen! :biggrin2:
Door Sweet Dutchess
tt-tjes schreef: Op welke site?
http://www.computeruniverse.net/en/prod ... w-1003.asp

Toen ik hem vanmiddag bestelde stond er 1 in stock .
Ik denk dat ik nu die ene te pakken heb want er staat inmiddels  dispatched in about 1-2 weeks

Ook op het status rapport wat ik vanmiddag ontving staat " in stock, ready for shipping."

Ik verwacht overigens  gewoon dat huis&hobby netjes het geld retour sturen.
Ze hebben me al die tijd meteen geantwoord en ook nu hebben ze een nette mail terug gestuurd dat het geld binnen een tot drie werkdagen op mijn rekening moet staan en  hopen me ondanks "alles"een volgende keer toch graag als klant te mogen begroeten.  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door