Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Martine-Tom"]
Don't shoot the messenger, dit is ook maar wat mij verteld werd  :-\
Als je denkt dat ik net snap?  :-\[quote]

Ik schiet niet hoor;) maar vraag me wel af of het wel echt klopt, zou dit goed op papier willen hebben als ik jou was.
En dan niet op de mail, want je kan dan niet ergens aanspraak op maken als het niet klopt.
Door Martine-Tom
Senta schreef: als de voorwaardens niet veranderen voor je is het toch prima dan ga je toch gewoon met waar je toen mee accoord bent gegaan
Dat leg ik net uit, als alleen Doki veranderd dan haal ik die eruit, maar als ik alleen zijn premie bespaar spaar ik niet genoeg om echt een potje op te bouwen. Ik hoop dat Tom en Freud er ook uit kunnen....
Senta schreef: ik dacht dat ej voor 5 jaar had afsgeloten
Dat maakt echt niet uit. 5 jaar of 1 jaar. Je kan per jaar eruit stappen. Je krijgt per jaar de nieuwe polis opgestuurd. En een Prolongatie.

Tau was voor 5 jaar verzekerd. Ik heb hem vorig jaar dus na 1 jaar verzekering, hem uit de verzekering gehaald. Want ze veranderde de polis/Prolongatie dus hadden wij het recht het op te zeggen.
Dat heb ik bij Sem ook gedaan. Afgesloten voor 5 jaar, maar toen afg september na 1 jaar de polis prolongeerde naar de wijzigingen van 2012 (echt alles behalve aantrekkelijk in mijn geval: cavaliers) heb ik opgezegd en dat kon ook gewoon.
Datzelfde ga ik ook met Joeri doen, die in maart prolongeert.

Sem is al naar Proteq, en Joeri gaat daar ook heen.
Nathascha schreef: Dat maakt echt niet uit. 5 jaar of 1 jaar. Je kan per jaar eruit stappen. Je krijgt per jaar de nieuwe polis opgestuurd. En een Prolongatie.

Tau was voor 5 jaar verzekerd. Ik heb hem vorig jaar dus na 1 jaar verzekering, hem uit de verzekering gehaald. Want ze veranderde de polis/Prolongatie dus hadden wij het recht het op te zeggen.
Ik ben ook volledig  in die veronderstelling en klinkt meer dan logisch  maar volgens sommigen hier in dit topic kan dit niet
Hoeveel klanten heeft zo'n maatschappij?
Is het niet vreselijk onoverzichtelijk dat de éne klant die voorwaarden heeft en de andere klant die?
Lijkt mij niet te doen.
En nu weet ik nog steeds niet of ik in juli mag opzeggen, ik snap er werkelijk niets meer van.

Gerda
Sammy1980 schreef: Nou zoals ik het begrijp veranderd er voor de mensen met een polis van 5 jaar nog niets. De polis wijzigt dan zodra die 5 jaar afgelopen is. Dan kan je dus niet opzeggen, er wijzigt namelijk niets  :-\
Jawel ik heb een 5 jarige polis zit nu in het 4e jaar , die veranderd en ik kan gewoon opzeggen ;)
Senta schreef: Gerda ik vraag mij daarom af of dit wel klopt, want in hun voorwaardens staat dat je gewoon mag opzeggen als de voorwaardens veranderen, beetje vreemd dat dit hier bij sommigen niet kan.
Als je oa op mijn situatie doelt; de voorwaarden wijzigen niet dus mag ik niet opzeggen. Dit volgens Petplan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door