Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kayla schreef: Ziet er allemaal super uit, vooral het geelhaar gevlochten.
Denk dat ik dat ook ga uitproberen.
als de strookjes die je afsnijd knipt dun genoeg zijn , dan is het heel gemakkelijk even bij mekaar binden op het eind vlechten dicht binden. ik las het idee van iemand op het forum en dacht dat moet ik uit proberen :D
2 deksels was de bedoeling
ik kan ook gewoon met 2 deksels drogen hoor maar de 3de zit er ook in , en die kan ik ook gewoon aan klikken . ik zou bij wijze van ook op 1 deksel kunnen drogen .ze zitten gewoon alle 3 ingebouwd :D geel haar kan ik hier ook krijgen bij het slachthuis waar runderen geslacht worden. en dan gewoon vragen voor nekpezen
Ok, nou misschien kan ik er ooit nog eens aan komen... Dank je wel.
Ik vind het een geweldig idee, zo'n kastje (van wie dan ook afkomstig) maar aan mijn Bomann drogertje heb ik genoeg, wel jammer dat ik er geen grote stukken als luchtpijp bv in kwijt kan.
al moet ik zeggen :P de luchtpijp gisteren , daar had die moeite mee  :o
vraag me niet waarom , hij heeft er het langste mee gedaan , en het laatste sukje kreeg die gewoon niet weg , haha , hij heeft echt moeten kauwen als een gek :P ik maak strax wel eens een filmpje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door