Mieke L. schreef: Op zich een goede combihet begon zo snoezig over auto's en brave cakejes en hun weten er weer vleeswaren van te maken![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Op zich een goede combihet begon zo snoezig over auto's en brave cakejes en hun weten er weer vleeswaren van te maken![]()
Angelique schreef: Ga je mond spoelenBij alleen denken gebeurd er niks hoor![]()
![]()
![]()
Mieke L. schreef: Lijkt me een leuke plaats om te wonen als dat typisch is.Sowieso ook wel hoor!
Maxi's 3-tal schreef:Dat wordt lastig, want hij was al voorbij de "brandjebek" fase.![]()
![]()
Vast, maar dat red ik zeker niet.![]()
eelke schreef: Bij alleen denken gebeurd er niks hoorJe kan ervan gaan kwijlen natuurlijk
Angelique schreef: het begon zo snoezig over auto's en brave cakejes en hun weten er weer vleeswaren van te makenErg he, is het Mieke of Riek eens niet, zijn zij het wel.![]()
Angelique schreef: Dat wordt lastig, want hij was al voorbij de "brandjebek" fase.Oh.
Angelique schreef: Je kan ervan gaan kwijlen natuurlijkHmmm. Helpt dat? Zo ga, was ik Gijs zijn bakkes morgen ook ff met dettol.![]()
eelke schreef: Bij alleen denken gebeurd er niks hoorJa jij en Koek wonen er dus moet sowieso leuk zijn daar!
Sowieso ook wel hoor!
Mieke L. schreef: Ja jij en Koek wonen er dus moet sowieso leuk zijn daar!Kom even bier proeven de 19e!
MarijeEnBoomer schreef: Hooooooooihaaaaaaaaaaaaaaai je dettol alert werkt goed!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxi's 3-tal schreef: Erg he, is het Mieke of Riek eens niet, zijn zij het wel.Ik voel me niet aangesproken![]()
Oh.![]()
Toch maar eens een afspraak richting het Groningse plannen.![]()
Mieke L. schreef: haaaaaaaaaaaaaaai je dettol alert werkt goed!!!!!!!!!!!!!!!!