Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
Bij ons staat ook de airco zijn best te doen in de slaapkamer.
Hopelijk slapen we straks wat, afgelopen nacht met 2 honden los boven, kamerdeur van mij open, die van broer en een shay die iedere keer kusjes kwam brengen ::)
Door smulpaap
Coby en Kira sterkte voor vannacht met de hondjes
Ik heb Noa sinds 23.00 uur weer onder controle . Ze ligt nu heel ontspannen te slapen
Door renate1985
Hier staat nu alles tegen elkaar open. Het regent nu een beetje dus dat is wel lekker.
Hier binnen is het goed te doen, we hebben ook een airco maar die hebben we bewust uitgelaten omdat het binnen 10graden koeler was als buiten. Als we dan nog ook nog eens zouden koelen word het verschil wel heel groot.
Door Kaio
Pfff. Maci.....
Afbeelding
Afbeelding
hij hijgt zich kapot, geen onweer te bekennen......de baas is serieus boos. En ikweet het nu ook niet met hem hoor....
Hebben hem net onder de kraan gezet....
En zo klonk ie ervoor :-X

helemaal stressed dus...nu i s ie wat rustiger naar baas heeft het ff helemaal gehad met hem hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zoeits heb van pfff ik weet het af en toe niet met hem
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 20 jul 2014, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lauraV
verkoelend briesje hier 0m 24.00  :)
tot dat ik het weer behoorlijk warm kreeg ....op hol geslagen verwarming  :o
alles geprobeerd ...niets hielp ....
dus boven de stekker er uit getrokken ...wist t ook ff niet meer  :-[
vlammetje brand nog wel .... weet niet of t kwaad kan tot maandag ?
Door eelke
Oohh Maci toch! Koeljas aan? Heb het idee dat dat niet alleen verkoelend werkt, maar ook rustgevend door de druk ofzo (zoals ik ook altijd graag onder dekens slaap ipv zonder).

Ik heb het heel heel warm gehad. Ik heb geen idee hoeveel mensen er geweest zijn, maar het was veel, en de koelkast kon het niet bijhouden met koelen. Gelukkig had ik gisteren al heel veel flesjes water in de vriezer gegooid (toch handig, barfen en dus vriezers hebben) want daar was iedereen blij mee! Twee party tenten voor de schaduw. De honden in hun ren waar het gelukkig ook koel was, die hebben het best goed volgehouden. ze hebben daar van 13.00 tot 0.00 gelegen, wel ff uitgelaten tussendoor.

Het heeft hier nog best veel regent. Ik denk toch wel 4 keer een bui, de ene harder dan de andere. Lekker maar irritant door alles wat buiten stond wat droog moest blijven.

Nu ben ik echt bek af. We gaan weer lekker in de huiskamer slapen. Oh en de thermostaat geeft 24,5 aan. Het is hier eigenlijk best koel gebleven ondanks dat de deur steeds open heeft gestaan.
Door Kaela
Oh Maci. Ik kan me voorstellen dat je hier wat wanhopig van wordt. Sterkte!

Hier vanmorgen bij het wakker worden 26,5 graad in huis. Nu staat alles tegen elkaar open en is het 25,5. Regen hebben we hier, alweer, niet gehad. Alles begint dor en bruin te worden.

Gisteravond hier in de straat van die achterlijke ***** die een zelfgemaakt luchtballonnetje met een waxinelichtje erin de lucht in gestuurd hebben. Leuk joh, na 2 tellen zie je er zelf niets meer van, maar waar het neerkomt kan fik ontstaan. Vorig jaar hier in de straat nog een boom in de hens met zo'n ding. Je zou sommige mensen toch ook!
Door Claudia_
Ik mag natuurlijk niet klagen, en dat doe ik ook praktisch nooit, maar ik ben deze warmte wel een klein beetje zat aan het worden  :-X
Overdag bloedheet, ik voor pampus, hond voor pampus, in de avond is het wel lekker, 's nachts drijf je je bed uit en lig je als een vogelverschrikker in bed (ene helft in logeerbed en ik in ons bed haha) en 's morgens om 7 uur brand je de tent weer uit.

Pff nee sorry, paar graadjes koeler is van harte welkom
Door kiara
Kaio schreef: Pfff. Maci.....
Afbeelding
Afbeelding
hij hijgt zich kapot, geen onweer te bekennen......de baas is serieus boos. En ikweet het nu ook niet met hem hoor....
Hebben hem net onder de kraan gezet....
En zo klonk ie ervoor :-X

helemaal stressed dus...nu i s ie wat rustiger naar baas heeft het ff helemaal gehad met hem hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zoeits heb van pfff ik weet het af en toe niet met hem
Heb je geen airco?
Misschien heb ik er nog 1 die weg mag van mij wel in ieder geval
Hij is niet van mij maar kan het evt vragen
Door kiara
Ben vannacht om 4 uur maar is naar bed gegaan, het was zo heerlijk buiten en was met mijn nieuwe droogkast bezig ( had gister spulletjes geleverd gekregen van Remco)
En daar ben ik dus heerlijk mee aan het knutselen geweest
8 uur wekker gezet effe bakkie en ga zo heerlijk bos in met de dogs het is nu zalig
Je weet nooit wat je vanmiddag krijgt
Veel sterkte allemaal
Door Kaio
Maci heeft nog flink gestressed. Alleen als baas hem bij hem riep en opdracht gaf te liggen was ie ff rustig maar daarna begon ie weer. Zogauw die amoebe voor zichzelf gaat denken ::).
Baas meende wel eens lichtflitsen te zien. Geen geluid. Maar of het daarvan kwam? Is gewoon niet ok als ie zo gaat stressen, kans op oververhitting is nogal groot. Hij had eerst zijn coolvest aan maar na het onder de kraan zetten niet meer.
Maar echt pffff hij sloopt het hele huis, raakt oververhit etc. Hij wil op de slaapkamer maar daar is het nu ook serieus te heet voor.
Maar slapen is bijna luxe voor ons  >:(

Vanochtend wel al wezen zwemmen met ze. Gelukkig wou Maci mee. Kaio had het al moeilijker met auto inspringen, wel lekker gezwommen, maar de terugweg ging ie toch al een paar keer liggen. Hakt er wel in bij hem dus. Maar komt goed, voor de rest een heel rustig dagje ervan maken voor ze.

Nu staat de ventilator buiten het huis de koelere lucht naar binnen te plaatsen zolang dat nog kan.  :)
Door Kaio
kiara schreef: Heb je geen airco?
Misschien heb ik er nog 1 die weg mag van mij wel in ieder geval
Hij is niet van mij maar kan het evt vragen
Jawel zo'n mobiele maar die zet ik snacht wanneer we er niet bij zijn uit.
Ik weet allleen nog niet zeker waarom ie zo strest, kan ook van de flitsen? Of van de wamte? Maar overdag doet ie dat niet. Pff blijft echt een lastige hij met zijn plotselinge angsten en stress.
Door -Saskia-
:-* :-\ Het is geen berenweer...

Ik blijf met dit soort weer een raar soort blij, dat mijn beren het niet meer hoeven te doorstaan. Hoe zeer ik ze ook mis. Wat ik zeg, een raar soort blij.  :-\
Door Nynke
Vannacht om 5 uur regen en onweer, nu is het, in verhouding, lekker koel. Alles staat open en in huis is het 24.c. Buiten 20.

Ik vind het zo naar voor de honden die er zoveel last ban hebben, vooral voor de beren :( :( 
Door Lizzy
Nee, het is ook geen berenweer :-\

Het heeft hier vannacht geonweerd, echt niet normaal. De onweersbui hing volgens mij serieus pikaal boven ons huis! Ik schrok me helemaal het apenlazerus bij de eerste klap :-X. En REGENEN! Zo dan. En ik had het zo warm dat ik serieus heb liggen overwegen om in mijn blootje de tuin in de lopen om eens lekker in de regen te gaan staan :biggrin2:

Maar ik heb me beheerst. Ik ben te bang voor onweer om dat echt te doen :biggrin2:

Binnen is het trouwens nog steeds 28 graden....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door