De bodem kan ook plaatselijk vervuild zijn.
En misschien geeft de ene regenwater en de ander kraanwater. Hebben de ene kippen veel uitloop en groen en de anderen niet. Krijgen ze groenafval dat evt bespoten is of niet.
Maakt allemaal verschil...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 12 mei 2025, 10:57 De bodem kan ook plaatselijk vervuild zijn.Ja, dat zal best wel een rol spelen. Hoewel de Nederlandse autoriteiten (
En misschien geeft de ene regenwater en de ander kraanwater. Hebben de ene kippen veel uitloop en groen en de anderen niet. Krijgen ze groenafval dat evt bespoten is of niet.
pearlsofpassion schreef: ↑ma 12 mei 2025, 10:57 De bodem kan ook plaatselijk vervuild zijn.Of buren die spuiten. Ik ben opgegroeid met een maisveld achter de tuin. Toen ik gisteren planten aan het water geven was was mijn buur er enkele meters verder aan het doodspuiten. Gif blijft niet enkel op de vierkante meter waar hij opgespoten wordt. Gif dat al lang verboden is zit nog op gewassen, slaat neer met regen,... Het verdwijnt niet zomaar.
frodo quin schreef: ↑ma 12 mei 2025, 15:25 Welk voer voeren jullie?via organica