Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: ↑wo 20 jan 2021, 19:27 Het gaat zoals het gaat en hopelijk zoals het 'goed' voelt.Och nee toch Pummie
Ik heb niks met as, onze honden zijn in groep gecremeerd, dat was 'goed'. Maar ik heb bij Pum gezegd: als zij gaat, wordt haar as uitgestrooid bij 'haar' zee. En nu heb ik een strooibus met as van Pumen ben er nog niet aan toe om haar echt te laten gaan. En dus staat 'Pum' op de schouw met een heus afscheidsplekje. Zeg ik haar dag en hoi en ik mis je zo vreselijk. Knuffel ik met haar dekentje. En jank ik me de ogen uit de kop.
En dat deed ik ook bij de andere hondjes en nog.
Liz en Lu hun namen staan nog steeds op de kapstok.
Elke keer dat ik boontjes eet, denk ik met een lach en een traan aan mijn grotehondenmeneerliefde Bono.
Sems geliefde boomerball is bij een bull die er ongeveer net zo gek op is als zij was.
Bij al onze honden ging het elke keer anders, maar wel zoals het voor ons goed voelde, zover dat kan natuurlijk. En daar ben ik dankbaar voor.
Siberienne schreef: ↑wo 20 jan 2021, 19:59 Ik had ook niks met as en de eerste twee zijn ook in groep gecremeerd. Maar bij Spot wilde ik wel de as hebben. En die staat nu nog in Nederland en ik bene r nog niet uit hoe ik die hier krijg. Maar ooit lukt dat en dan strooi ik hem hier in Noorwegen uit zodat hij toch mee is gegaan.Mocht het in de zomer weer goed mogelijk zijn om te reizen, dan gaan wij in ieder geval richting Zweden. Misschien zit een klein rondje Noorwegen er dan ook wel in.
Toen Chenak overleed wilden we snel weer een hond erbij, ook voor Janouk maar ook om niet hond-loos te zijn. Dat werden er twee tegelijk en toen piepte Janouk er ineens tussenuit. En hoewel ik soms wel iets zeg over een tweede hond is het nu eigenlijk wel even goed zo. We zien wel wat er op ons pad komt.
Inge en Bono schreef: ↑wo 20 jan 2021, 21:56Ooh nee toch![]()
![]()
Ik ga nog een mooi topic voor haar maken, ik kon het nog niet. Ik heb zeker 10 keer in dit topic over haar geschreven. En ook weer verwijderd. Ik kon het niet. Een gapend gat in mijn hart en levenpoppetje
Inge en Bono schreef: ↑wo 20 jan 2021, 21:56Ik dacht al hoe kon ik dat nou gemist hebben...![]()
![]()
Ik ga nog een mooi topic voor haar maken, ik kon het nog niet. Ik heb zeker 10 keer in dit topic over haar geschreven. En ook weer verwijderd. Ik kon het niet. Een gapend gat in mijn hart en levenpoppetje
Inge en Bono schreef: Maar ik heb bij Pum gezegd: als zij gaat, wordt haar as uitgestrooid bij 'haar' zee. En nu heb ik een strooibus met as van PumIk las dit van de week dacht dat ik wat gemist had.en ben er nog niet aan toe om haar echt te laten gaan. En dus staat 'Pum' op de schouw met een heus afscheidsplekje. Zeg ik haar dag en hoi en ik mis je zo vreselijk. Knuffel ik met haar dekentje. En jank ik me de ogen uit de kop.
Inge en Bono schreef: ↑wo 20 jan 2021, 21:56Ik dacht al dat ik iets gemist had, daarom reageerde ik er eigenlijk niet op. Je lieve Pummeke... gecondoleerd!![]()
![]()